کد خبر : 1619666 | 03 تیر 1398 ساعت 11:33 | 809 بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ستاره ای که رباط پاره کرده بود

محمد رضا خلعتبری که در جریان فصل گذشته رباط صلیبی پاره کرده بود بار دیگر در تمرینات تیم ذوب آهن حاضر شد تا رفته رفته مهیای حضور دوباره در ترکیب این تیم شود.

بازگشت ستاره ای که رباط پاره کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد رضا خلعتبری در تعطیلات زمستانی با جدایی از پدیده مشهد راهی اصفهان شد تا بار دیگر پیراهن تیم ذوب آهن را برتن کند اما خیلی زود و در بازی با نساجی به دلیل برخوردی که با مجتبی ممشلی داشت رباط پاره کرد و بالاجبار از میادین دور شد.

 

با حضور دوباره محمد رضا خلعتبری در تمرینات تیم ذوب آهن مشخص شد علیرضا منصوریان نام این بازیکن را در لیست تیمش برای فصل آینده قرار داده است. بازیکنی که در سال های اخیر یکی از خوب های تیم پدیده مشهد بود و همیشه با انگیزه بازی می کرد.

 

جالب اینکه بدانید محمد رضا در تیم شموشک نوشهر بود که مطرح شد و اولین تیم او بعد از شموشک، ابومسلم مشهد بود و با بازی های خوب در این تیم مورد توجه تیم ذوب آهن قرار گرفت. او اینبار هم از یک تیم مشهدی یعنی پدیده به ذوب آهن برگشت. خلعتبری که در سال های اخیر و در اوج آمادگی مورد غضب کارلوس کی روش قرار گرفت و از یک مقطعی به بعد به اردوی تیم ملی دعوت نشد، هیچ گاه از نظر روحی و روانی افت نکرد و دقیقا به همین خاطر است که در سن 36 سالگی پیراهن یکی از تیم های بزرگ لیگ برتر را برتن دارد.

 

بازیکن ریز نقش فوتبال کشورمان در روز ابتدایی حضور در تمرین ذوب آهن لبخند بر لب داشت و با انگیزه تمرین می کرد. انگار نه انگار که رباط پاره کرده بود و موقعیتی که پیش روی اوست بارها و بارها تجربه کرده بود. قطعا انگیزه بالای محمد رضا دلیل اصلی موفقیت او در سال های اخیر بوده است و طبیعی است همه تلاش خود را بکار می گیرد که در سال های پایانی بازی هم حضور موثری در ترکیب ذوب آهن داشته باشد.

 

1414894

 

1414893

دیدگاه‌ها