کد خبر : 1619672 | 03 تیر 1398 ساعت 11:46 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

سانچس: سزاوار این شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتبال قطر حضور در کوپا آمریکا را فرصت بسیار مناسبی برای محک میزان قدرت این تیم در برابر تیم های قدرتمند دنیا خواند.

سانچس: سزاوار این شکست نبودیم

 به گزارش "ورزش سه" قهرمان جام ملت های آسیا که برای اولین بار به عنوان تیم مهمان در مسابقات کوپا امریکا حضور یافته است در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی این تورنمنت در برابر یاران لئو مسی تن به شکست دو بر صفر داد تا با دو شکست و یک تساوی به کارش در این جام خاتمه دهد. در این دیدار که شب گذشته در ورزشگاه اختصاصی گرمیو کشور برزیل برگزار شد تیم ملی آرژانتین با دو گل مارتینز (4) و سرجیو آگوئرو (82) توانست قطر را از پیش رو بردارد تا با 4 امتیاز بالاتر از پاراگوئه و قطر جواز صعود به مرحله حذفی این رقابت ها را به دست بیاورد.


این در حالی بود که با توجه به نتیجه بازی همزمان دو تیم کلمبیا و پاراگوئه، برنده این دیدار می توانست از این گروه به عنوان تیم دوم مستقیما به مرحله حذفی صعود کند.


پس از این دیدار فلیکس سانچز سرمربی قطر در نشست مطبوعاتی پس از این دیدار گفت: «تیم ما در این دیدار سزاوار گرفتن نتیجه ای به مراتب بهتر از شکست دو بر صفر بود. به خصوص در نیمه دوم که می توانستیم با دقت و تمرکز بیشتر دروازه آرژانتین را باز کنیم.»


وی در ادامه افزود: «ما در مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا بازی کردیم و آنها توانستند از اشتباهات ما خصوصا در دقایق ابتدایی بازی بیشترین بهره را ببرند و در نهایت سه امتیاز این دیدار را به حساب خودشان واریز کنند.


متاسفانه سناریو اشتباه در دقایق اولیه بازی در این دیدار هم برای ما تکرار شد، اما من معتقدم یکی از فواید حضور در چنین مسابقاتی کمتر شدن میزان چنین خطاهایی است.»

 

1414901


وی در خصوص موقعیت های خوبی که این تیم در نیمه دوم از دست داد گفت: «امشب ما توانستیم در برابر تیمی مثل آرژانتین موقعیت های زیادی را خلق کنیم حتی نتیجه را تغییر دهیم اما تیم ما هنوز بسیار جوان است و ما باید تا شروع رقابت های 2022 کار کنیم تا بتوانیم در جام جهانی 2022 تیمی به مراتب اماده تر از این باشیم.»


 سرمربی جوان تیم فوتبال قطر با انتقاد از زمین ورزشگاه محل بازی گفت: «متاسفانه چمن ورزشگاه گرمیو (پورتو آلگره) در سطح مسابقات مهمی مثل کوپا آمریکا نبود و این موضوع کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود.»


او با اشاره به توانایی ها مسی گفت: «بازیکنانی مثل مسی در هر دیدار قادرند که تفاوت ها را رقم بزنند و باعث برتری تیمشان شوند اما یکی از نکات مثبت این دیدار این بود که ما توانستیم او را متوقف کنیم. مهار مسی در تیم ملی آرژانتین به دلیل اینکه او در تمام نقاط زمین حضور دارد بسیار سخت است که ما از عهده این کار برآمدیم اما همانطور که گفتم اشباهات بچه گانه خودمان، کار را برای ما سخت کرد.»


سانچس در خاتمه صحبت هایش درخصوص دستاوردهای حضور در این جام اظهار داشت: «حضور در این مسابقات فرصت مناسبی برای یادگیری هر چه بیشتر تیم ما بود. همچنین این مسابقات محک بسیار خوبی بود تا میزان توانایی خود را در برابر تیم های بزرگ دنیا بسنجیم و ما همین روند را تا شروع رقابتهای جام جهانی ادامه خواهیم داد.»


وی درباره اهمیت استفاده از کمک داور ویدئویی هم تاکید کرد: «ورود این تکنولوژی به فوتبال بسیار خوب است و اساسا هر ابزاری که منجر به اجرای هر چه بیشتر عدالت و باعث کمبود اشتباهات داوری می شود می تواند مفید باشد.»


گفتنی است تیم ملی آرژانتین در مرحله حذفی باید به مصاف ونزوئلا برود .

 

دیدگاه‌ها