کد خبر : 1619691 | 03 تیر 1398 ساعت 13:05 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پالاس در معاینات پزشکی منچستریونایتد

وان بیساکا، ستاره کریستال پالاس که با قراردادی 55 میلیون پوندی راهی منچستریونایتد خواهد شد به زودی در معاینات پزشکی این باشگاه شرکت خواهد کرد.

ستاره پالاس در معاینات پزشکی منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، آرون وان بیساکا، ستاره کریستال پالاس در آستانه تکمیل قرارداد 55 میلیون پوندی انتقالش به منچستریونایتد این هفته در معاینات پزشکی این باشگاه شرکت خواهد کرد. بیساکا بعد از دنیل جیمز به دومین خرید اوله گنار سولسشر در فصل نقل و انتقالات تابستانی تبدیل خواهد شد.

 

1414919

 

به گزارش وبسایت گل، فان بیساکا بعد از به پایان رسیدن بازی‌های تیم ملی زیر 21سال انگلیس به منچستر یونایتد خواهد پیوست تا در معاینات پزشکی باشگاه شرکت کند.

 

کادر فنی باشگاه منچستریونایتد از چند ماه پیش، آرون وان بیساکا را زیر نظر دارد و به نظر میر‌سد با عقد قرارداد بین این دفاع راست جوان انگلیسی و باشگاه یونایتد، او فصل آینده به گزینه اول پست دفاع راست اوله گنار سولسشر تبدیل شود.

 

عقد قرارداد با وان بیساکای جوان در راستای برنامه سولسشر برای جوان‌تر کردن و پویاتر کردن ترکیب یونایتد در فصل آینده ارزیابی شده است.

 

وان بیساکا فصل گذشته در کریستال پالاس بسیار درخشان ظاهر شد و توانست در پایان فصل عنوان بهترین بازیکن این تیم را به خود اختصاص دهد. 

 

دیدگاه‌ها