کد خبر : 1619696 | 03 تیر 1398 ساعت 13:25 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمی خواهم حتی یک درصد ناآماده باشم

مظاهری: حرف های مهمی برای هواداران دارم

گلر تازه تراکتوری شده لیگ برتر، این روزها سخت سرگرم تمرین است. رشید مظاهری معتقد است او فعلا باید با تمرینات زیاد خود را با شرایط جدید هماهنگ کند.

مظاهری: حرف های مهمی برای هواداران دارم

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری را می توان یکی از دروازه بان های مهم لیگ برتر دانست که در سال های اخیر به عنوان یکی از نفرات مورد نظر سرمربی تیم ملی در اردوهای مختلف بوده و به همین دلیل حضور او در تراکتور را می توان خریدی جذاب و پر از منفعت برای تبریزی ها دانست.


مظاهری که در شش فصل اخیر در تیم ذوب آهن حضور داشت و با حراست از دروازه این تیم موفق شد خود را به عنوان یکی از گلرهای کاربلد لیگ برتر معرفی کند، پس از مدت ها تصمیم به تغییر تیم خود را گرفت و از اصفهان راهی تبریز شد تا در این شهر و تیم پرشورها به کار خود ادامه دهد.


چند روز پس از کوچ مظاهری از اصفهان به تبریز و آغاز تمرینات تراکتوری ها با او تماس گرفتیم تا درباره چند و چون حضور او در تبریز و رسیدن به دروازه این تیم حرف بزنیم که این اتفاق در نهایت نیفتاد. رشید در پاسخ به درخواست برای انجام مصاحبه تنها به جملاتی اندک اکتفا کرد و گفت: مصاحبه؟ فعلا هیچ برنامه ای برای حرف زدن ندارم. من بعد از شش فصل از ذوب جدا شدم و برای حضور در تیم جدیدم باید سخت تمرین کنم تا تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی روی من تاثیرگذار نباشند. به امید خدا به زودی مصاحبه ای مفصل خواهیم داشت.

 

1414928

 


او در پاسخ به اصرار ما برای صحبت با هواداران تراکتور گفت: من مخلص هواداران هستم، در روزهای اخیر متوجه لطف آنها به خودم شدم اما می دانم آنها هم بیشتر موافق این هستند تا فعلا به تمرینات سخت خودم ادامه دهم و بتوانم با بهترین فرم به بازی های لیگ برسم. اصلا نمی خواهم حتی با یک درصد ناآمادگی برای این هواداران به میدان بروم. گفتم که در اولین فرصت هم به مصاحبه ای مفصل می پردازم. هواداران بدانند قطعا حرف های شنیدنی و مهمی برای آنها خواهم داشت.


با این حساب گلر ملی پوش تراکتوری ها فعلا به تمرینات اختصاصی خود زیر نظر مربی و همینطور به تمرینات عمومی خود در جمع سایر بازیکنان ادامه خواهد داد تا در زمان مورد نظر خود به بیان حرفهایش بپردازد.

 

1414926

دیدگاه‌ها