کد خبر : 1619700 | 03 تیر 1398 ساعت 13:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه به لیورپول: پول‌تان را برای کوتینیو حرام نکنید

ستاره سابق لیورپول می‌گوید این باشگاه نباید به دنبال بازگشت کوتینیو به آنفیلد باشد بلکه به جای او باید برای جذب زاها، وینگر کریستال پالاس تلاش کند.

توصیه به لیورپول: پول‌تان را برای کوتینیو حرام نکنید

به گزارش "ورزش سه"، جان آلدریج، مهاجم سابق لیورپول می‌گوید یورگن کلوپ، سرمربی مرسی‌سایدی‌ها نباید به دنبال بازگرداندن فیلیپ کوتینیو به لیورپول باشد بلکه به جای او باید برای جذب زاها، وینگر کریستال پالاس تلاش کند چرا که زاها برای لیورپول به مراتب مفیدتر از کوتینیو خواهد بود.

 

ستاره سابق لیورپول از خرید کوتینیو توسط لیورپول با عنوان دور ریختن بودجه باشگاه یاد کرده و می‌گوید ویلفرید زاها برای سیستم تاکتیکی کلوپ مهره به مراتب بهتری خواهد بود.

 

1406801

 

کوتینیو در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی 2018 لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد و هواداران این تیم را از خود رنجاند. اما ستاره برزیلی در بارسا نتوانست موفق ظاهر شود و حالا شایعاتی درباره احتمال بازگشت او به مرسی‌ساید مطرح شده است.

 

آلدریج در این باره به رسانه‌ها گفت:" کوتینیو خیلی بد لیورپول را ترک کرد چون باشگاه را مجبور کرد با خروج او موافقت کند. با اینکه او بازیکن بزرگی است ولی به نظر من لیورپول نباید بودجه‌اش را برای جذب او دور بریزد".

 

ستاره سابق قرمزهای آنفیلد در ادامه گفت:" یادمان نرفته که کوتینیو چطور لیورپول را در موقعیتی دشوار ترک کرد و اواسط فصل ما را رها کرد و رفت. پس ما هم حالا نباید به او اجازه بدهیم راحت برگردد و در تیم قهرمان اروپا بازی کند. ما همه به تصمیمات کلوپ اعتماد و اطمینان داریم ولی من معتقدم اضافه کردن یک وینگر با کیفیت تهاجمی عالی مثل ویلفرید زاها گزینه بسیار مناسبی برای تیم خواهد بود".

 

1414937

 

دیدگاه‌ها