کد خبر : 1619740 | 03 تیر 1398 ساعت 16:10 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

نفت MIS در مسیر سقوط پیش هنگام (گزارش)

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هنوز سرمربی خود معرفی نکرده است و این باعث شده است بازیکنان کلیدی این تیم هرروز سر از تیم‌های دیگر لیگ دربیاورند.

نفت MIS در مسیر سقوط پیش هنگام (گزارش)

 به گزارش "ورزش سه "، فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی موفق شد در لیگ برتر ماندگار شود که نتوانست درنیم فصل دوم حتی یک برد به دست بیاورد اما نتایج این تیم در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول و تعلل رقبای این تیم باعث شد تا این تیم خطه خوزستان بتواند در لیگ نوزدهم حضور داشته باشد.


با نگاهی به بازی‌های فصل گذشته نفت مسجد به‌طور قطع می‌توان به این نکته پی برد مهم‌ترین عاملی که توانست این تیم را از سقوط به لیگ یک نجات دهد قدرت این تیم در فاز دفاعی بود. خط دفاعی که با حضور یوسف وکیا در سمت راست، میلاد خدایی در سمت چپ، مجتبی بیژن و موسی کولیبالی به‌عنوان زوج خط دفاعی و علیزاده در پست هافبک دفاعی شکل گرفته بود. کسی شکی ندارد که رهبر این خط دفاعی مدافع سیه‌چرده و تنومند این تیم موسی کولیبالی بود که در 27 بازی این تیم به‌صورت ثابت بازی کرد و تا حد زیادی جور گلهای نزده این تیم را با ارائه بازی‌ها خوبش کشید. نفت مسجد در 30 بازی 34 گل دریافت کرده است، میانگین 1.1 گل برای تیمی که در رده چهاردهم جدول قرار گرفت می‌تواند قابل‌قبول به نظر می‌رسد.


بلاتکلیفی در این تیم و مشخص نبودن وضعیت فنی و مدیریتی این تیم باعث شده از جمع این 5 بازیکن که اشاره‌شده است تا قبل از امروز علیرضا علیزاده به پدیده بپیوندد. اما حالا موسی کولیبالی هم که به‌نوعی جزو بهترین بازیکن‌های این فصل نفت محسوب می‌شد به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست.


مسئولان نفت مسجد سلیمان گویا فراموش کرده‌اند که این تیم در بالاترین سطح فوتبال ایران قرار دارد. سازوکار پرداختن مدیریتی این تیم به‌نوعی این موضوع را در ذهن تداعی می‌کند که مسئولان این تیم، آن رغبتی که لازمه بودن در بین 16 تیم برتر ایران باید داشته باشند را ندارند.


دخالت‌های شمار زیادی از افرادی که شاید بهتر است به‌جای پرداختن به امور فوتبالی به مسائل کلان‌تری ورود کنند باعث شده است که تابه‌حال مدیران این تیم در تعیین انتخاب سرمربی این تیم تعلل به خرج دهند.


این در حال است که تاکنون 4 تا 5 اسم برای هدایت این تیم در نظر گرفته‌شده است و تا پای بستن قرارداد هم پیش‌رفته‌اند اما هنوز هیچ خبری مبنی بر انتخاب رسمی سرمربی این تیم به گوش نمی‌رسد. این‌یکی از دلایل بارزی است که این تیم باید هر روز شاهد رفتن بازیکنان کلیدی تیمش به باشگاه‌های دیگر باشد و به نظر می‌رسد ادامه این روند کار را برای این تیم در فصل آینده از فصل پیش هم سخت‌تر خواهد کرد. در خصوص موسی کولیبالی که امروز خبر پیوستنش به فولاد در رسانه منتشرشده است گفته می‌شود که آن‌ها حتی در پرداخت هزینه‌های رفت‌وآمد او مشکل داشتند و تا این کمبود منابع مالی حل نشود وضعیت از امروز هم وخیم‌تر خواهد شد و این اصرار به تیم داری از سوی مسئولان این تیم به‌واقع باعث خواهد شد تا این تیم را از حالا به‌عنوان اولین کاندیدای سقوط به لیگ یک بشماریم، مگر این چند روز را دریابی...

 

دیدگاه‌ها