کد خبر : 1619757 | 03 تیر 1398 ساعت 17:37 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارسل دسایی:

فلسفه زیدان برای فصل بعد تغییر خواهد کرد

ستاره سابق تیم ملی فرانسه و هم تیمی زیدان که در کنار هم فاتح جام جهانی 1998 شدند، معتقد است که زیدانی متفاوت را در فصل بعد خواهیم دید.

فلسفه زیدان برای فصل بعد تغییر خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، زیدان بهار سال گذشته و پس از اتمام فصل به یکباره خبر از استعفای خود داد. او از سرمربیگری رئال کنار رفت و لوپتگی جانشین او شد ولی عمر این مربی روی نیمکت رئال کوتاه بود و جای خود را به سانتی سولاری داد.

نتایج دور از انتظار رئال ادامه داشت تا اینکه زیدان زمستان گذشته با درخواست فلورنتینو پرز(رئیس رئال)، تصمیم به بازگشت گرفت اما بازگشت او در کوتاه مدت بی تاثیر بود و نتایج ضعیف رئال تا پایان ادامه داشت.

 

 

1414986

 

 

مارسل دسایی اما معتقد است که زیدان بر خلاف دوره اول حضورش در رئال عمل خواهد کرد و سبک و فلسفه فوتبالی خود برای فصل بعد را تغییر خواهد داد:« زیدان رئال را سه بار متوالی قهرمان اروپا کرد اما او خودش هم می داند که الان شرایط متفاوت شده است. بدون رونالدو و با بازیکنان جدید، زیدان قطعا به شیوه ای جدید از فوتبال در تیمش فکر خواهد کرد.»

 

 

1408912

 

 

ستاره سابق میلان و چلسی ادامه داد:« مهمتر از هر چیزی این است که او یک شور و انگیزه جدید را در رئال ایجاد کند. از نظر من، سبک بازی رئال و فلسفه زیدان در فصل آینده تغییر خواهد کرد. در این راه مطمئنا برخی بازیکنان قربانی خواهند شد. بازیکنانی حتی با پتانسیل بالا که جایی در ایده های او ندارند. آنها به خاطر تغییر نوع نگاه زیدان مجبور به ترک رئال خواهند شد.

برخی می گویند بازگشت او اشتباه بود اما من چنین عقیده ای ندارم. زیدان بهترین تصمیم را گرفت. او فقط باید رقابت طلبی را در تیمش زیاد کند و یک برنامه تاکتیکی جدید را برای بازگشت به اوج برگزیند.»

 

 

دیدگاه‌ها