کد خبر : 1619772 | 03 تیر 1398 ساعت 19:00 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

خلعت برای لیگ نوزدهم استارت زد (عکس)

با آغاز تمرینات ذوبی ها، مهاجم آسیب دیده این تیم نیز تمرینات خود را برای حضور موفق در لیگ نوزدهم آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری یکی از مهمترین بازیکنان حاضر در بازار نقل و انتقالات زمستانی بود و در نهایت توانست با خروج از جمع یاران گل محمدی خود را به اصفهان و ذوب آهن برساند و به عنوان امید اول این تیم در گلزنی بازی های خود را در نیم فصل دوم آغاز کرد اما خیلی زود فرصت ادامه حضور در جمع یاران سابق خود را از دست داد و با مصدومیت سختی که نصیب او شد تا پایان بازی های لیگ هجدهم بیرون از زمین‌چمن ماند.

 

خلعتبری پس از اتفاق تلخی که گریبانگیرش  شده بود به بهبودی رباط صلیبی پاره شده پای خود پرداخت تا این که آمادگی کامل خود را باز یافت و از اولین روز تمرینات ذوبی ها، کار خود را برای هماهنگی با تیم آغاز  کرد. البته خلعتبری به دلیل شدت آسیب دیدگی خود کمی دست به عصاتر از سایرین تمرین می کند و البته تمریناتی اختصاصی نیز در دستور کار خود را دارد تا بتواند برای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد.

 

محمدرضا خلعتبری از جمله بازیکنانی محسوب می شود که در سال های رویایی سبزپوشان که در آن به فینال بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیز راه پیدا کرده بودند حضور داشت. او پس از جدایی از ذوبی ها، به تیم های سپاهان اصفهان، عجمان امارات، پرسپولیس و پدیده مشهد رفت تا در نهایت باز هم به ذوب آهن رسید.

 

1414996

دیدگاه‌ها