کد خبر : 1619778 | 03 تیر 1398 ساعت 19:23 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار- پوگبا؛ معاوضه عجیبی که منتفی شد

منچستریونایتد پیشنهاد باشگاه پاری سن ژرمن برای معاوضه پل پوگبا و نیمار را رد کرده است.

نیمار- پوگبا؛ معاوضه عجیبی که منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، دو ستاره گرانقیمت فوتبال جهان یعنی نیمار و پل پوگبا وضعیت نامشخصی در مورد فصل بعد دارند و احتمال بالایی در مورد جدایی هر دو بازیکن از تیم هایشان وجود دارد.

 

نشریه انگلیسی ایندپندنت مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن به یونایتد پیشنهاد داده نیمار را با پل پوگبا، هافبک فرانسوی و 26 ساله شیاطین سرخ معاوضه کند که البته این پیشنهاد از سوی باشگاه انگلیسی رد شده که دلیل آن نیز دستمزد بالای نیمار و عدم توانایی یونایتد در پرداخت این مبلغ بوده است.

 

1415002

 

علیرغم تمایل رئال مادرید، به نظر می رسد یوونتوس شانس بیشتری برای خرید پل پوگبا دارد و نشریات ایتالیایی دیروز خبر از تماس این بازیکن با مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید بیانکونری و دادن پاسخ مثبت وی برای انتقال به تورین بوده اند.

 

همچنین اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت نیمار به لالیگا منتشر شده و مصاحبه اخیر ناصر الخلیفی نیز نشان داد باشگاه پاری سن ژرمن مشکلی برای فروش ستاره برزیلی خود ندارد. هم بارسلونا و هم رئال مادرید هر دو خواهان جذب نیمار هستند اما به نظر می رسد با توجه به علاقه شخصی خود نیمار، بارسا از شانس بیشتری برای انتقال وی برخوردار باشد و ممکن است ستاره برزیلی بعد از 2 سال دوباره راهی نوکمپ شود.

دیدگاه‌ها