کد خبر : 1619805 | 03 تیر 1398 ساعت 22:05 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیبو کورتوا:

رئال مادرید از امباپه استقبال خواهد کرد

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، از احتمال انتقال کیلیان امباپه به این تیم استقبال کرد.

رئال مادرید از امباپه استقبال خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، مالک متمول پاری سن ژرمن چندی قبل مدعی شد کیلیان امباپه به احتمال 200 درصد فصل بعد هم در این تیم فرانسوی باقی خواهد ماند اما هواداران رئال مادرید هنوز به انتقال این ستاره فرانسوی در تابستان امسال امیدوارند و تیبو کورتوا نیز ابراز تمایل کرد این انتقال رخ دهد.

 

تیبو کورتوا گفت: "آیا کیلیان امباپه به برنابئو می آید؟ من نیز فقط از آنچه در مطبوعات می بینم اخبار را می گیرم اما واضح است که بازیکنان مانند او همیشه در رئال مادرید مورد استقبال همگان قرار خواهند گرفت.

 

1414681

 

بازگشت زین الدین زیدان به نیمکت رئال مادرید؟ بی شک زیدان یک سرمربی بزرگ است و وی در سه سال گذشته با فتح تمامی جام ها روی نیمکت رئال مادرید این موضوع را نشان داده است. من از اینکه قرار است فصل بعد هم زیر نظر زیدان کار کنم بسیار هیجان زده هستم و ما همه کار برای فتح عناوین مختلف در سال آینده خواهیم کرد.

 

باشگاه رئال مادرید همیشه عادت دارد تا پایان فصل و ماه می برای کسب موفقیت در همه رقابت ها تلاش کند اما شرم آور است که این اتفاق در فصلی که گذشت رخ نداد و ما تمام تلاش خود را می کنیم که فصل بعد مدعی قهرمانی در همه رقابت ها باشیم."

دیدگاه‌ها