کد خبر : 1619839 | 04 تیر 1398 ساعت 09:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ژاپن: کوپا درس‌های بزرگی برای ما داشت

سرمربی ژاپن بعد از حذف تیمش از مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا گفت شرکت در این تورنمت برای تیمش درس‌آموز بوده و ژاپنی‌ها از این ناکامی درس‌های باارزشی آموخته‌اند.

سرمربی ژاپن: کوپا درس‌های بزرگی برای ما داشت

به گزارش "ورزش سه"، هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن که تیمش با تساوی 1-1 مقابل اکوادور در آخرین روز رقابتهای گروه C کوپا آمریکا 2019 با دو امتیاز در رتبه سوم این گروه قرار گرفت و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماند از این تورنمنت به عنوان تجربه‌ای خوب یاد کرد و مدعی شد ژاپنی‌ها از این ناکامی درس‌های باارزشی آموخته‌اند.

 

1415072

 

سرمربی تیم ملی ژاپن بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" بازیکنان جوان ما که اکثراً زیر 23 سال سن دارند کم کم یاد می‌گیرند که با حریفان بزرگ و سطح بالا چطور رقابت کنند. بازیکنان ما باید هر چه که می‌توانند یاد بگیرند و تجربه کسب کنند. آنهم با نهایت تواضع و احترام به رقبا. بازیکنان ما باید بدانند که می‌توانند از نظر فوتبالی پیشرفت کرده و فوتبال بهتری ارائه دهند".

 

هاجیمه موریاسو در ادامه صحبت‌هایش گفت:" حیف شد که نتوانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. ما نیاز به پیشرفت داریم. فوتبال در ژاپن و رویهم‌رفته در آسیا در حال پیشرفت و ترقی است. ما موفق شدیم با تیمهای بزرگی از نقاط مختلف دنیا بازی‌های خیلی خوبی انجام بدهیم".

 

1415073

 

دیدگاه‌ها