کد خبر : 1619860 | 04 تیر 1398 ساعت 11:20 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایوان زامورانو:

سانچس به تیمی برود که بتواند فیکس بازی کند

ایوان زامورانو، اسطوره فوتبال شیلی با ستایش از الکسیس سانچس می‌گوید او باید دائما در شرایط مسابقه باشد و اگر این در یونایتد مقدور نیست باید راهی تیم دیگری شود.

سانچس به تیمی برود که بتواند فیکس بازی کند

به گزارش "ورزش سه"،  الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی 30ساله منچستریونایتد با اینکه فصل گذشته در این باشگاه به عنوان بازیکن فیکس به کار گرفته نشد و بازی‌های اندکی برای تیمش انجام داد ولی او در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا تا اینجا چند نمایش درخشان برای تیم ملی شیلی داشته و تحسین بسیاری از فوتبالدوستان را برانگیخته.

 

1414365

 

ایوان زامورانو، اسطوره بزرگ فوتبال شیلی هم با تحسین از سانچس می‌گوید او باید دائما در شرایط مسابقه باشد و اگر این در یونایتد برایش مقدور نیست باید راهی تیم دیگری شود.

 

درحالیکه شایعاتی درباره انتقال سانچس از یونایتد به یوونتوس مطرح شده، زامورانا به او توصیه کرد این را در نظر داشته باشد که به تیمی منتقل شود که فصل آینده بتواند در آن بازیکن فیکس باشد.

 

1384439

 

زامورانو در این باره گفت:" بهترین اتفاق ممکن برای سانچس، بازی کردن است. چه در منچستریونایتد و چه در هر باشگاه دیگری که این فرصت را به او بدهد. مهم این است که او دائما در شرایط مسابقه باشد. من این را از تجربه خودم می‌گویم".

 

اسطوره فوتبال شیلی در ادامه گفت:" وقتی آدم در کشوری خارجی بازی می‌کند و هفته‌های متمادی به میدان نمی‌رود حفظ کیفیت یک فوتبالیست برایش واقعا سخت می‌شود. این را به عینه دیدیم. الکسیس مدتها بود در یونایتد بازی نکرده بود ولی به محض اینکه پیراهن تیم ملی شیلی را پوشید دیدیم که بازیکن متفاوتی شد. این همین چیزی است که ما از یک بازیکن شیلیایی انتظار داریم".

 

دیدگاه‌ها