کد خبر : 1619864 | 04 تیر 1398 ساعت 11:30 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی، عبادی‌پور و حضرت‌پور هم مدعی هستند

معروف و غفور در صدر برترین‌های جهان

با پایان هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ستاره‌های تیم ملی همچنان در جمع برترین‌ها حضور پررنگی دارند.

معروف و غفور در صدر برترین‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هفته چهارم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ به پایان رسیده و تیم‌های مختلف خودشان را برای هفته پایانی آماده می کنند، نگاهی به جدول برترین‌های این مسابقات در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد ایرانی‌ها همچنان سهم پررنگی در این جداول دارند.


امیر غفور با کسب 182 امتیاز در صدر امتیازآورترین بازیکنان در پایان مسابقات هفته چهارم قرار دارد و با موفقیت 57 درصدی در حملات، بهترین حمله کننده در این مسابقات است. این در حالی است که غفور در هفته پنجم کمتر بازی کرد و حتی در بازی مقابل فرانسه اصلا به میدان نرفت.


محمد موسوی مدافع با تجربه تیم ملی والیبال ایران در رده دوم بهترین مدافعان قرار گرفته تا همچنان با عملکرد خوب خود، در جمع برترین‌های مسابقات حضور داشته باشد.


سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در ادامه درخشش خود در صدر رده بندی بهترین پاسورها قرار دارد و همچنان این عنوان را از آن خود کرده است.


محمدرضا حضرت‌پور در جدول برترین‌ها در رده دوم بهترین دریافت کننده ها قرار دارد و میلاد عبادی پور نیز رتبه سوم را از آن خود کرده است تا ملی پوشان والیبال ایران همچنان چهره های درخشان جدول ترین ها باشند.

دیدگاه‌ها