کد خبر : 1619873 | 04 تیر 1398 ساعت 12:02 | 735 بازدید | 0 دیدگاه

خوشبختی امیدها؛ بازی با کرواسی و رومانی نهایی می شود

فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر با وجود مشکلات مالی تدارک خوبی برای تیم های پایه داشته است. دست کم در زمینه تدارک بازی های دوستانه.

خوشبختی امیدها؛ بازی با کرواسی و رومانی نهایی می شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید پیش از حضور در بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو در تهران 8 بازی دوستانه انجام داده بود و حالا که فرهاد مجیدی سرمربی این تیم شده باز هم بازی های دوستانه خوبی برای این تیم تدارک دیده شده تا امیدها بتوانند بعد از چهار دهه به حسرت فوتبال ایران برای حضور در المپیک پایان دهد. هر چند باید گفت کار سختی پیش روی ایران است. به این خاطر که 16 تیم در بازی های نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند حضور دارند و از این جمع 4 تیم به المپیک راه پیدا می کنند. حضور ژاپن که میزبان المپیک 2020 توکیو است در این بازی ها قطعی است و به نوعی می شود گفت سهمیه صعود آسیا سه تیم است. هم چنین باید به این نکته اشاره کرد تیم امید به دلیل نتایجی که در دوره قبلی بازی ها گرفت این بار در سید چهار قرار می گیرد. در دوره قبلی بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا تیم امید در مرحله مقدماتی قرقیزستان را با نتیجه دو بر یک شکست داد اما به عمان دو بر صفر باخت و از صعود به مرحله نهایی این بازی ها باز ماند.

 

امیدها شهریور ماه راهی ازبکستان می شوند تا دو بازی دوستانه با تیم امید این کشور انجام دهند که یکی از تیم های خوب آسیایی در رده سنی امید به شمار می رود. جالب اینکه تیم زیر 23 سال ازبکستان که در جام ملت های 2016 بحرین (جوانان) با ایران در مرحله یک چهارم نهایی روبرو شده بود با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و از صعود به جام جهانی باز ماند. برنامه بعدی تیم امید میزبانی از دو تیم اروپایی در تهران است. کرواسی و رومانی. با هر دو تیم مکاتبات خوبی انجام شده است. مهدی تاج به تازگی و در حاشیه نشست فیفا با داور شوکر رییس فدراسیون فوتبال کرواسی مذاکرات مثبتی داشت و به نظر می رسد کرواسی برای انجام بازی با امیدها به تهران سفر خواهد کرد. مذاکرات با رومانی هم مذاکرات خوبی بوده است.

 

آبانماه هم تیم امید سفری به اندونزی خواهد داشت و دو بازی دوستانه با تیم امید این کشور انجام خواهد داد. برنامه های دیگری هم برای تیم امید در نظر گرفته شده است که فدراسیون فوتبال برای اجرای آن منتظر نهایی شدن برنامه ها است. مسابقات قهرمانی زیر 23 آسیا بهمن ماه در تایلند برگزار می شود.

دیدگاه‌ها