کد خبر : 1619888 | 04 تیر 1398 ساعت 12:35 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

ورامین ملی‌پوشان را حفظ کرد، سایپا بازیکن خرید

آخرین اخبار از نقل‌وانتقالات مدعیان لیگ والیبال

شهرداری ورامین و ۲ تیم تهرانی لیگ والیبال بعد از انتخاب سرمربی خود بازیکنان مدنظرشان را هم جذب می‌کنند.

آخرین اخبار از نقل‌وانتقالات مدعیان لیگ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز زمان زیادی تا شروع فصل جدید لیگ برتر والیبال باقی مانده، تیم های مختلف برای جذب نفرات مدنظر خود دست به کار شدند.


در شهرداری ورامین، قهرمان فصل گذشته که با توجه به قهرمانی در آسیا باید چند ماه دیگر در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان هم شرکت کند، مهمترین تغییر جایگزینی محمد عمده غیاثی پاسور سابق تیم ملی و دستیار بناکار درشهرداری تبریز به جای رحمان محمدی راد بوده است. همچنین تمدید قرارداد آرش کشاورزی، آرش تقوی، اصغر مجرد و مسعود غلامی و خرید مهرداد بابایی  و جواد حسین آبادی از سایپا و رضا اصلانی از پیکان مهمترین اتفاقات در بخش نقل‌وانتقالات بازیکنان مدافع عنوان قهرمانی بوده است.


البته ورامینی‌ها پوریا فیاضی، یکی از بهترین بازیکنان فصل قبل لیگ را به تیم بدجین لهستان واگذار کردند.

 

1415131


تیم سایپا که فصل قبل نایب قهرمان لیگ شده بود، دراولین گام ناصرشهنازی را به عنوان مربی خود انتخاب کرد. شهنازی هم پس از آن در اولین قدم امیرحسینی پاسور سابق ملی را درتیم نگه داشت تا در آستانه 45 سالگی همچنان درسطح اول لیگ بازی کند. سایپایی‌ها قراداد حاجی‌پور وقلی زاد را هم تمدید کردند و سامان فائزی راهم به خدمت گرفتند تا جای توخته که به کاله رفته را بگیرد. نارنجی‌پوشان همچنین امین اسمعیل نژاد را جایگزین رضا قرا که به کاله رفت، کردند. امروز هم خبر رسید که سایپا نوید مشجری آنالیزور وسیامک افروزی، فیزیوتراپ تیم ملی راهم به تیمشان اضافه کرده‌اند.

 

1415130

 


پیکان، دیگر تیم تهرانی نیز از فرصت استفاده کرده و قرارداد پوریا یلی، جوادکریمی و محمدرضا موذن سه ملی پوش وترکاشوند سرمربی خود را تمدید کرده؛ هرچند که اسفندیار، یار قدرتی پیکان  به تیم سابق خود کاله بازگشت.

 

1415129

 

دیدگاه‌ها