کد خبر : 1619895 | 04 تیر 1398 ساعت 12:50 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

جردن هندرسون:

لیورپول، فصل آینده مصمم به قهرمانی در لیگ برتر

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول می‌گوید این تیم بعد از ناکامی در فتح لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته، مصمم است فصل آینده عنوان قهرمانی لیگ را به کارنامه افتخاراتش اضافه کند.

لیورپول، فصل آینده مصمم به قهرمانی در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، تیمی که فصل گذشته در رقابت شانه به شانه و نفس‌گیر برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی، با اختلاف یک امتیاز ناکام ماند تا آرزویش برای قهرمانی در انگلیس به آرزویی سی ساله تبدیل شود می‌گوید این باشگاه مصمم است فصل آینده جبران مافات کرده و قهرمانی در لیگ برتر را به کارنامه پرافتخارش اضافه کند.

 

با اینکه شاگردان یورگن کلوپ فصل گذشته توانستند فاتح فوتبال اروپا شده و با جام قهرمانی چمپیونزلیگ به خانه برگردند ولی ناکامی در فتح لیگ برتر، همچنان هواداران این تیم را آزرده‌خاطر کرده است.

 

1415140

 

هندرسون، کاپیتان لیورپول به هواداران این تیم قول می‌دهد که این تیم فصل آینده با عزم راسخ برای قهرمانی در انگلیس به میدان خواهد رفت و می‌گوید:" باشگاهی با تاریخ و عظمت لیورپول باید هر سال برای قهرمانی تلاش کند. ما امیدواریم و باور داریم که این تازه شروع روند موفقیت‌های بزرگ ما است".

 

جردن هندرسون در ادامه گفت:" ما همچنان برای موفقیت‌های بیشتر عطش داریم. البته ما باید به عملکرد فصل گذشته‌مان در لیگ برتر افتخار کنیم. کسب 97 امتیاز و تنها یک شکست در طول فصل و از دست دادن قهرمانی تنها با یک امتیاز واقعا باعث افتخار است".

 

کاپیتان لیورپول در ادامه گفت:" ما فصل آینده هر کاری از دستمان برآید انجام می‌دهیم تا جام قهرمانی لیگ برتر را برای هواداران‌مان بدست بیاوریم".

دیدگاه‌ها