کد خبر : 1619898 | 04 تیر 1398 ساعت 13:37 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

توافق آقای گل با فولاد؛

آخرین خبر: شیمبا در اهواز ماندنی است

مهاجم برزیلی تیم فولاد برای ادامه همکاری با این تیم به توافقاتی رسیده است.

آخرین خبر: شیمبا در اهواز ماندنی است

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان در نقل و انتقالات پیش از لیگ نوزدهم فعال ظاهر شده و چند بازیکن مدنظر جواد نکونام به تمرینات این تیم ملحق شده اند.

 

در کنار خرید بازیکنان مورد نیاز، فولاد همچنین می بایست نفرات موثر خود در فصل گذشته را نیز حفظ می کرد. در این بخش هم فولادی ها تا حدود خوبی کارهای لازم را انجام داده و عملیات تمدید قرارداد با ستاره های خود را پیش برده اند.

 

یکی از بازیکنانی که هنوز اقدام به عقد قرارداد جدید با فولاد نکرده و به یکی از نگرانی های بزرگ هواداران این تیم تبدیل شده، لوسیانو پریرا است. موثر ترین بازیکن فصل قبل فولاد و آقای گل لیگ هجدهم، دیگر قراردادی با فولاد ندارد و با پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری هم روبرو شده اما خبرهایی از باشگاه فولاد، حکایت کننده توافق اولیه این بازیکن با باشگاه فولاد برای ادامه همکاری است.

 

گفته می شود شیمبا قبل از سفر به برزیل به مسئولان فولاد قول داده که در ایران فقط برای این تیم بازی کند چرا که از شرایط حضور در اهواز راضی است. او مشخصا یکی از مهره های مدنظر نکونام برای حفظ و تمدید قرارداد نیز بوده و احتمالا در لیگ نوزدهم نیز با پیراهن سرخ در شهر اهواز خواهد ماند.

دیدگاه‌ها