کد خبر : 1619901 | 04 تیر 1398 ساعت 13:50 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

آ اس: پوگبا یوونتوس را به رئال ترجیح می‌دهد

روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید با اینکه رئال مادرید برای جذب پل پوگبا مصمم است ولی او ترجیح می‌دهد راهی یوونتوس شده و در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند.

آ اس: پوگبا یوونتوس را به رئال ترجیح می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید مطرح شده و حتی روزنامه دیلی‌میل اعلام کرد زین‌الدین زیدان، پوگبا را به عنوان هدف اول نقل و انتقالاتی خود به مدیران رئال مادرید اعلام کرده ولی حالا روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید پوگبا شخصاً ترجیح می‌دهد به یوونتوس رفته و با کریستیانو رونالدو همبازی شود.

 

1411500

 

بر اساس گزارش آ اس رئال مادرید که تا کنون مبالغ هنگفتی برای انتقال ستاره‌های جدید به برنابئو خرج کرده چندان تمایلی به جذب پوگبا ندارد ولی زیدان علاقه زیادی به این ستاره فرانسوی داشته و برای انجام انتقال او به مدیران رئال فشار می‌آورد.

 

اما از سوی دیگر پوگبا شخصا تمایل دارد به باشگاه سابقش یوونتوس برگردد و آ اس علت این تمایل را همبازی شدن با کریستیانو رونالدو اعلام کرده است.

 

آ اس می‌گوید با توجه به اینکه فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید تمایلی به پرداخت 150 میلیون پوند، یعنی مبلغ درخواستی منچستریونایتد برای واگذاری پوگبا ندارد، و تمایل پوگبا به یوونتوس، احتمال انتقال او به رئال کم به نظر می‌رسد.

 

دیدگاه‌ها