کد خبر : 1619940 | 04 تیر 1398 ساعت 16:35 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوست داشتم با خوشحالی جدا شوم؛

امینی: رفتار باشگاه سپاهان تند و غیرقابل تحمل بود

سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال پیکان از رفتار مسئولان باشگاه سپاهان در قبال بازیکنی که سال ها در این تیم بازی کرده گلایه دارد.

امینی: رفتار باشگاه سپاهان تند و غیرقابل تحمل بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی امینی در ابتدای فصل گذشته قراردادی 2 ساله با تیم فوتبال سپاهان امضا کرد و به صورت قرضی به پیکان پیوست. این دروازه بان روز گذشته قراردادش را علیرغم اینکه یک سال دیگر از آن باقی مانده بود، فسخ کرد. فسخی که البته برای این دروازه بان 24 ساله زیاد خوشایند نیست.  


حرف های مهدی امینی در گفتگو با ورزش سه را در ادامه می خوانید.

 

او در مورد دلیل فسخ قرارداد با سپاهان گفت: جریان این بود که من دو سال با سپاهان قرارداد داشتم. سال گذشته من قراردادی دو ساله با باشگاه سپاهان امضا کردم و بعد هم با تیم امید به بازی های آسیایی جاکارتا رفتم و کاپیتان آن تیم بودم که بازی های مهمی انجام دادیم. بعد به تمرینات پیکان برگشتم ولی به خاطر بازی های تیم امید هفت، هشت هفته را از دست دادم.

 

امینی ادامه داد: آقای جلالی آن مقطع در پیکان بودند و گفتند چون دیر آمدی شرایط برای بازی کردنت سخت است. بعد هم آقای فرکی آمدند. من در سپاهان با آقای فرکی کار کرده بودم؛ ایشان بسیار آدم بزرگ، بادانش و با اخلاقی است. جالب این بود که اولین بازی ای که انجام دادم، مقابل سپاهان بود. در آن بازی باختیم ولی عملکرد خوبی داشتم که حتی کادر فنی سپاهان هم از من تعریف کردند. در ادامه من 11 بازی مقابل تیم های خوب لیگ برتر بازی کردم و در پایان فصل چون قرضی آمده بودم باید برمی گشتم سپاهان و به همین دلیل هم پیشنهاداتی که داشتم را بررسی نکردم چون فکر نمی کردم که باشگاه رضایتم را بدهد.


مهدی امینی در مورد اینکه چطور قراردادش فسخ شد، توضیح داد: سال قبل در مورد مصدومیت من حرف و حدیث هایی پیش آمده بود که باید از تیم جدا شوی. می گفتند مصدوم هستی و باید بروی جای دیگری بازی کنی. این شد که بیرون آمدم و قبلش یک قرارداد 2 ساله بستم. گفتند برو بازی کن و سال بعد تو را به جایی نمی دهیم. این اتفاقات گذشت و امسال به اصفهان برگشتم. تیم هایی هم به من زنگ می زدند، ولی چون با سپاهان قرارداد داشتم و از بچگی در این تیم بازی کرده ام دوست نداشتم جدا شوم. این مدت هم در تهران تنها زندگی کردم.

 

گلر 23 ساله سابق سپاهان و پیکان با گلایه از مسئولان باشگاه سپاهان ادامه داد: برای همین به باشگاه رفتم تا تکلیفم را مشخص کند. فکر می کردم سپاهان رضایت من را نمی دهد ولی رفتار ناخوشایندی از آنها سر زد. با منی که نمی خواهم بگویم بازیکن بزرگی بودم ولی 10،11 سال در این تیم بازی کرده ام و زحمت کشیده ام و در تیم امید هم کاپیتان بوده ام، ولی رفتاری با من شد که فکرش را نمی کردم.

 


او در ادامه با اشاره به اینکه دو سال با نیازمند در رده های پایه بوده، افزود: من با پیام نیازمند دو سال در تیم جوانان در کنار هم بودیم. آن زمان من دروازه بان اول بودم و نیازمند گلر دوم بود. زمانی هم که من در لیگ فیکس بازی می کردم، آقای نیازمند هنوز بازی نمی کرد. یک سال مصدومیت باعث شد این شرایط برای من پیش بیاید. البته که این روزها نیازمند دروازه بان بسیار مطمئن و خوبی است ولی من هم امیدوارم با تلاش بتوانم به شرایطی که انتظار دارم بازگردم. در مجموع اما رفتار باشگاه سپاهان بسیار تند و غیر قابل قبول بود. مثلا می گفتند 10 صبح بیا صحبت کنیم و بعد 12 می آمدند و بعد اتفاقاتی می افتاد که حتی جلسه هم تشکیل نمی شد. به عنوان یک بازیکن قدیمی انتظار بیشتری از باشگاه داشتم.


امینی در ادامه از باشگاه و هواداران تشکر کرد و بیان کرد: البته باید بگویم من اگر تیم ملی رفتم، به خاطر سپاهان بوده و همیشه مدیون هواداران سپاهان و این باشگاه بزرگ بوده ام. حتی زمانی که در پیکان بودم. سپاهان باشگاهی است که در اصفهان همه در مورد آن صحبت می کنند. می گویند بازیکنان تیم باید بومی باشند ولی این موضوع در حد حرف باقی مانده و خیلی از بازیکن هایی که برای باشگاه زحمت کشیده اند، خط قرمز روی آنها کشیده شد. من هم درنهایت با باشگاه به توافق رسیدم و این هم از طرف باشگاه سپاهان بود و نه من؛ این نبوده که من نتوانم کار کنم. من همیشه برای تشویق تیم به ورزشگاه می رفتم. ما باشگاهی هستیم که محرم نویدکیا، هادی عقیلی و احسان حاج صفی در آن بازی کرده اند. این ها بازیکنانی با معرفت بوده اند و محرم نویدکیا هم به ما یاد داده بود که غیرت و تعصب داشته باشید. هیچ وقت هم باشگاه را ناراحت نکردم و همه از من راضی هستند. وقتی دستم در نیمه نهایی جام حذفی مقابل نفت تهران شکست، 7 بازی دیگر با دست شکسته بازی کردم ولی سپاهان حتی یک ریال هم کمک نکرد و هیچ وقت من این مطلب را جایی نگفتم و حرفی نزدم. انتظار داشتم رفتارشان طوری باشد، که با خوشحالی از تیم جدا شوم. الان هم آروزی موفقیت دارم برای باشگاه و امیدوارم به چیزی که حقش است برسد. از هواداران واقعی سپاهان تشکر می کنم و مربیانی که طی سال های طولانی به من کمک کردند. دوری از سپاهان برای من سخت بود و از این به بعد سخت تر خواهد شد ولی فوتبال حرفه ای همین است و باید با آن کنار آمد؛ ضمن اینکه سپاهان هم حق دارد بازیکنی را نخواهد. با چند تیم صحبت کرده ام. قبلا هم پیشنهاد داشتم ولی چون فکر می کردم سپاهان رضایت نمی دهد مذاکره نکردم ولی حالا قرارداد ندارم و در حال مذاکره با چند تیم هستم.

دیدگاه‌ها