کد خبر : 1619963 | 04 تیر 1398 ساعت 18:20 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید یوونتوس؛ 5 روز دیگر

انتقال آدرین رابیو، هافبک فرانسوی باشگاه فرانسوی انتهای این ماه میلادی به یوونتوس نهایی خواهد شد.

خرید جدید یوونتوس؛ 5 روز دیگر

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری در سال های اخیر نشان داده استاد جذب بازیکنان آزاد است و آدرین رابیو خرید بعدی این تیم در فصل جاری خواهد بود. پیش از رابیو، انتقال آرون رمزی از آرسنال به تورین نیز به همین شکل انجام شده بود و دومین خرید رایگان یوونتوس در تابستان امسال به زودی نهایی شده و هافبک جوان پاری سن ژرمن در تاریخ 30 ژوئن رسما با این باشگاه قرارداد خواهد بست.

 

1376307

 

تمامی توافقات بین مدیران باشگاه یوونتوس با مادر آدرین رابیو که مدیر برنامه وی بوده انجام شده و دلیل این تاخیر 5 روزه نیز این است که هافبک فرانسوی هنوز و تا تاریخ 30 ژوئن رسما با باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد دارد و از نظر قانونی و برای رایگان بودن انتقال، یوونتوس باید تا پایان این ماه میلادی صبور باشد.

 

هنوز دستمزد رسمی رابیو در تیم جدیدش مشخص نشده اما اخبار حاکی از حقوق سالانه 7 میلیون یورو برای این بازیکن است. آدرین رابیو به دلیل عدم مبادرت به تمدید قرارداد با باشگاه پاری سن ژرمن مدت هاست در ترکیب این تیم بازی نکرده و حالا و علیرغم داشتن پیشنهاد از تیم هایی چون لیورپول و تاتنهام، تصمیم گرفته از فصل بعد در سری آ و برای باشگاه یوونتوس بازی کند.

دیدگاه‌ها