کد خبر : 1619988 | 04 تیر 1398 ساعت 19:55 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد یک میلیون دلاری مانع ادامه مذاکره

الکس نوری از گزینه‌های پرسپولیس حذف شد

مربی ایرانی - آلمانی مورد نظر پرسپولیس به دلیل پیشنهاد مالی بالا از گزینه‌های مدیران باشگاه حذف شد.

الکس نوری از گزینه‌های پرسپولیس حذف شد 

به گزارش "ورزش ‌سه"،  طبق اخبار رسیده از استانبول مدیران باشگاه پرسپولیس پس از انجام مذاکرات فشرده با الکساندر نوری و صحبت در مورد بندهای مختلف قرارداد، به پیشنهاد مالی بالای این مربی جوان جواب مثبت ندادند تا اینگونه نوری از گزینه‌های رسمی پرسپولیس برای جانشینی برانکو خارج شود. گویا مربی سابق وردربرمن برای حضور در ایران و نشستن بر روی نیمکت سرخپوشان مبلغ یک میلیون دلار درخواست کرده است که همین امر باعث به بن بست خوردن مذاکرات دو طرف شده است. 

 

در این بین خبر می‌رسد که الکساندر نوری با پیشنهاد خوبی برای کار در آمریکا و انجام یک پروژه فوتبالی رو به رو شده و همین دلیل  باعث عدم تمایل زیاد او برای حضور در ایران شده است. پیش از این شایعاتی در خصوص حضور نوری در تیم ملی و باشگاه تراکتور شنیده می‌شد و حالا با منتفی شدن حضورش در پرسپولیس، او کماکان از فوتبال ایران دور خواهد بود. 

 

با توجه به خروج الکساندر نوری از گزینه‌های مربیگری پرسپولیس، حالا فقط گابریل کالدرون، آنته چاچیچ و لمونیس یونانی در بین گزینه‌ها باقی مانده‌اند و باید دید مدیران باشگاه تا آخر امشب به توافق با یکی از این سه نفر دست پیدا می‌کنند یا خیر. پیش از این آن‌ها به هواداران قول معرفی سرمربی جدید تا روز چهارشنبه را داده بودند و باید دید آیا این وعده عملی می‎شود یا باز هم وقت بیشتری برای انتخاب مربی تلف خواهد شد.

دیدگاه‌ها