کد خبر : 1620046 | 05 تیر 1398 ساعت 09:20 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

با دعوت از حنیف عمران زاده؛

9 محبوب استقلالی‌ها به کمپین ورزش سه پیوست

ستاره استقلال در دهه هشتاد و نود اعلام کرد که با اهدای پیراهن خود به کمپین ورزش سه برای کمک به سیل زدگان پیوسته است.

9 محبوب استقلالی‌ها به کمپین ورزش سه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، آرش برهانی آقای گل و شماره 9 محبوب استقلالی ها که چهره درخشان خط حمله این تیم در سال های گذشته بود به کمپین ورزش سه برای کمک به سیل زدگان پیوست.


آرش برهانی در تشریح این اقدام خود گفت: با اهدای پیراهن، به کمپین ورزش سه برای کمک به سیل زدگان عزیز شرکت می کنم.


برهانی در ادامه صحبت های خود پیرامون این اقدام توضیحاتی ارائه کرد و افزود: امیدوارم با فروش این پیراهن و اهدا عواید آن به کمپین کمک به سیل زدگان، بتوانیم کمک کوچکی به سیل زدگان کرده باشیم. همه باید با یکدیگر کمک کنیم زیرا اعضای یک خانواده هستیم و نباید ایران تنها بماند.


مهاجم سابق استقلالی ها در پایان یکی از بازیکنان پیشین آبی ها را به این کمپین دعوت کرد. او در ادامه صحبت های خود گفت: از حنیف عمران زاده دعوت می کنم به این کمپین بپیوندد.


کمپین ورزش سه برای کمک به مناطق سیل زده با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر آغاز به کار کرده و تا به امروز با استقبال چشمگیر چهره های ورزشی و هنری از جمله برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه نویی، جواد نکونام، امیر قلعه نویی، علی قربانی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان و ... همراه بوده تا زنجیره ای بزرگ برای کمک به مردم عزیز ایران در مناطق سیل زده شکل بگیرد.


هموطنان عزیز می توانند با استفاده از اپلیکشین ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند و با ارسال آن به وب سایت ورزش سه، علاوه بر اجر معنوی نامشان در میان شرکت کنندگان کمپین ثبت شود.


این کمپین از 22 اردیبهشت آغاز شده و به مدت 6 ماه در وب سایت ورزش سه ادامه می یابد و کلیه کمک ها بی تصرف مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها