کد خبر : 1620062 | 05 تیر 1398 ساعت 10:40 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی و شکستن رکورد نقل و انتقالات تاتنهام

تاتنهام به جذب هافبک لیون، تانگوی اندومبله، نزدیک شده و قصد دارد او را با مبلغی که رکورد نقل و انتقالات باشگاه را خواهد شکست به لندن منتقل کند.

ستاره فرانسوی و شکستن رکورد نقل و انتقالات تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، تلگراف مدعی شد باشگاه تاتنهام به جذب تانگوی اندومبله، هافبک باشگاه فرانسوی لیون نزدیک شده و قصد دارد او را با قراردادی 55 میلیون پوندی به خدمت بگیرد. قراردادی که در صورت امضا، رکورد نقل و انتقالات تاریخ تاتنهام را خواهد شکست. رکورد فعلی باشگاه به قرارداد جذب داوینسون سانچس تعلق دارد که دو سال پیش به ارزش 42 میلیون پوند امضا شده است.

 

1415304

 

در صورت انجام شدن این انتقال، اندومبله بعد از انتقال لوکاس مورا در ژانویه 2018 اولین بازیکن جدیدالورود به تاتنهام خواهد بود.

 

این برای مائوریسیو پوچتینو خبر بسیار خوبی خواهد بود. چرا که اندومبله یکی از اولویت‌های پوچتینو در فصل نقل و انتقالات بوده و ورود این ستاره 22ساله امیدهای تاتنهام برای حفظ سرمربی آرژانتینی‌اش را افزایش خواهد داد.

 

یوونتوس هم در چند وقت اخیر برای جذب اندومبله تلاش می‌کرد ولی در نهایت به این نتیجه رسید که احتمال پیوستن هافبک فرانسوی به تاتنهام بالا است و در نتیجه به ادعای تلگراف از تلاش برای جذب او صرفنظر کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها