کد خبر : 1620096 | 05 تیر 1398 ساعت 12:17 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیموری و بقیه لیگ برتری ها پریدند؛

دفاع چپ فولاد از لیگ یک می آید؟

باشگاه فولاد در حالی که هنوز نیاز خود برای جذب دفاع چپ را برطرف نکرده، سهمیه های لیگ برتری را پر کرد.

دفاع چپ فولاد از لیگ یک می آید؟

به گزارش ورزش سه، روح الله سیف اللهی وینگر سابق تیم پارس جنوبی جم امروز رسما با عقد قراردادی یک ساله به تیم فولاد خوزستان پیوست. این بازیکن با حضور در فولاد، ششمین سهمیه لیگ برتری سرخپوشان اهواز را پر کرد.

 

این در حالی است که یکی از نیازهای اصلی فولاد در نقل و انتقالات از همان روزهای نخست، مدافع چپ بوده است. تیم فولاد فصل گذشته پس از مصدومیت های متوالی و جدایی پیمان شیرزادی، از داشتن مدافع چپ تخصصی محروم بود و افشین قطبی هم در دوره حضورش چند بازیکن مختلف را در این پست امتحان کرد.

 

با توجه به همین مسائل، جواد نکونام از ابتدای کارش با فولاد نیاز داشت که یک مدافع چپ تخصصی برای این تیم جذب شود. حتی شنیده می شد میثم تیموری، بازیکن فصل گذشته استقلال هم پس از جدایی از جمع آبی پوشان به تیم فولاد می پیوندد اما با شرایط پیش آمده و تمام شدن سهمیه های لیگ برتری فولاد، این تیم شاید در بین سهمیه های لیگ یک به دنبال مدافع چپ فصل بعد خود برود.

 

دیگر امکان در این موضوع هم، جذب بازیکن خارجی است. افشین قطبی هم در اواسط فصل پیش می خواست زیه دیاباته ساحل عاجی را به فولاد بیاورد که مشکلاتی در ثبت قرارداد، مانع از حضور این بازیکن در ایران شد.

دیدگاه‌ها