کد خبر : 1620102 | 05 تیر 1398 ساعت 13:05 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره یووه و سیتی برای انتقال مدافع پرتغالی

دیلی میل مدعی شد منچسترسیتی با مدیر ورزشی یوونتوس در شهر لندن برای جذب ژائو کانسلو دیدار کرده و ممکن است در ازای انتقال او، دانیلو نیز از سیتی به یووه منتقل شود.

مذاکره یووه و سیتی برای انتقال مدافع پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد مدیران ارشد باشگاه منچسترسیتی در شهر لندن با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس درباره انتقال ژائو کانسلو از این تیم به سیتی مذاکره کرده‌اند.

 

1415335

 

بر اساس این گزارش مذاکره دو طرف برای انتقال ژائو کانسلو، دفاع راست یوونتوس به سیتی با قراردادی به ارزش 44 میلیون پوند بوده است. دیلی‌میل می‌گوید کانسلو احتمالا با منچسترسیتی قراردادی پنج ساله امضا خواهد کرد و هر فصل 4.4 میلیون پوند دستمزد خواهد گرفت. هدف سیتی از جذب این مدافع پرتغالی ایجاد رقابت برای کایل واکر در پست دفاع راست این تیم است.

 

درحالیکه کایل واکر وارد 29سالگی شده به نظر می‌رسد هدف سیتی از جذب کانسلو این است که از او به عنوان جایگزین درازمدت واکر استفاده کند. دیلی‌میل می‌گوید جذب کانسلو به اصرار پپ گواردیولا انجام می‌شود.

 

1415334

 

اما دیلی میل می‌گوید یوونتوس در ازای واگذاری کانسلو از منچسترسیتی علاوه بر مبلغی که دو طرف در حال مذاکره درباره آن هستند واگذاری دانیلو، ستاره برزیلی این تیم را هم می‌خواهد.

 

دیدگاه‌ها