کد خبر : 1620130 | 05 تیر 1398 ساعت 14:19 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

راه حل نهایی نیمار برای جدایی از پی اس جی (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی پی اس جی تصمیم خود برای جدایی از این باشگاه را گرفته اما به خوبی می داند که کار دشواری برای رسیدن به این هدف خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار دو سال پس از جدایی از پی اس جی می خواهد به بارسا برگردد. او که در بارسا شرایط بسیار خوبی داشت، برای خروج از زیر سایه مسی تصمیم گرفت از بارسا به پی اس جی برود و لقب گران ترین بازیکن دنیا را از آن خود کرد اما در دو سال گذشته به دلیل مصدومیت های مختلف و نیز اختلافات با چند بازیکن پی اس جی نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود و به عقیده خودش، دیگر دوران حضور در پی اس جی به اتمام رسیده و زمان آن رسیده است که بار دیگر لذت فوتبال را پیدا کند.

او که ابتدا به نظر می رسید در بازگشت به لالیگا به رئال بپیوندد، قصد دارد به بارسلونا برگردد و حاضر است شروط این باشگاه را نیز قبول کند. نیمار مشکلی برای عذرخواهی از هواداران و کاهش دستمزدش ندارد اما می داند که ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی، کار برای جدایی او را مشکل خواهد کرد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، نیمار تا 17 تیر منتظر پی اس جی می ماند تا رسما با بارسا وارد مذاکره شود. او که به الخلیفی پیغام داده دیگر قصد ماندن ندارد، اگر با مقاومت او روبرو شود، قصد دارد از حضور در تمرینات پیش فصل پی اس جی خودداری کرده و دست به شورش بزند. این راه حل نهایی نیمار برای بازگشت به بارسا خواهد بود. ستاره برزیلی امیدوار است زودتر از 17 تیر، شرایط برای بازگشت او مهیا شود و در غیر این صورت، توسل به شورش، چیزی است که او احتمالش را ممکن می داند.

 

 

1415354

 

 

 

دیدگاه‌ها