کد خبر : 1620169 | 05 تیر 1398 ساعت 17:38 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول و رد شایعه توافق با ستاره لیل

باشگاه لیورپول خبر حاکی از توافق با نیکولاس په په، مهاجم تیم فوتبال لیل فرانسه را بی‌ اساس دانست.

لیورپول و رد شایعه توافق با ستاره لیل

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول اعلام کرد اخباری که به تازگی منتشر شده و از مذاکرات جدی این باشگاه با نیکلاس په په مهاجم لیل حکایت دارد، کاملاً کذب است.

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرده که هیج مذاکره‌ای از هیچ نوع با بازیکن 24 ساله‌ای که فصل گذشته در لوشامپیونا عملکردی تحسین‌برانگیز داشت صورت نگرفته است.

 

 

1415389

 

 

در ابتدای ماه ژوئن مایکل ادواردز مدیر ورزشی باشگاه لیورپول شخصاً با کریستوف گالتیه مدیر باشگاه لیل تماس گرفته بود تا به او اطلاع دهد که قرمزهای مرسی‌ساید به خرید ساحل عاجی این باشگاه هیچ تمایلی ندارند. گویا لیورپولی‌ها احساس کرده‌اند که دارد از نام آنها سوء استفاده می‌شود تا ارزش پپه که همین الان هم روی او قیمتی در حدود 70 میلیون پوند گذاشته‌اند را بالا ببرند و به همین دلیل این باشگاه رسماً تمایل به خرید او را تکذیب کرده است.


علاوه بر لیورپول، از بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید و اینتر هم به عنوان دیگر مشتریان مهاجم لیل یاد می‌شود و این باشگاه هم قصد دارد از محل فروش بازیکن خود حداکثر درآمد را کسب کند. پپه در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آفریقا به سر می‌برد و قرار است در بازگشت از آنجا درباره مقصد بعدی خود شفاف‌سازی کند.

دیدگاه‌ها