کد خبر : 1620184 | 05 تیر 1398 ساعت 19:09 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

اگر به فولاد هم نمی آمدم، در نفت نمی ماندم؛

کولیبالی: از نفت MIS به فیفا شکایت می کنم

مدافع جدید تیم فولاد می گوید برای دریافت مطالبات خود از نفت مسجدسلیمان به فیفا شکایت می کند.

 کولیبالی: از نفت MIS به فیفا شکایت می کنم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از صحبت های برخی از مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: به علت برخی بدقولی های صورت گرفته،هیچ برنامه ای برای تمدید قرارداد با تیم نفت مسجدسلیمان برای فصل آینده نداشتم.


به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، موسی کولیبالی با اشاره به اینکه مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان براى پرداخت مطالبات من شرط گذاشتند گفت: آنها اعلام کردند در صورتى باقی مانده قراردادت را پرداخت می کنیم که یک فصل دیگر با نفت تمدید کنید.

وی افزود: دو ماه است که لیگ تمام شده ولى من هنوز به کشورم برنگشتم و آقایان مبلغ باقی مانده قراردادم را پرداخت نمی کنند. مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کردند،برای استراحت و دیدار با خانواده به مالی سفر کن و چهار ماه دیگر و پس از بازگشت باقی مانده قراردادت را پرداخت می کنیم.

 

او گفت: چطور ممکن است پس از یک سال کار کردن در ایران بدون پول به کشورم برگردم؟ وقتى مبلغ قرارداد فصل قبل را به من پرداخت نمی کنند با چه انگیزه ای با این تیم تمدید کنم؟


کولیبالی با بیان اینکه به دلیل بى احترامى ها و بد قولى ها تصمیم به جدایى گرفته، گفت: اگر با فولادخوزستان به توافق نمی رسیدم برای فصل آینده به تیم دیگرى غیر از نفت مسجدسلیمان می رفتم.

 

وی با اشاره به اینکه مقدارى از باقی مانده طلب خود و دو ماه حقوق معوقه اش را به باشگاه بخشیده،گفت: اگر قرارداد رسمى میان من و نفت مسجدسلیمان وجود دارد و باشگاه مى تواند شکایت کند، من نیز به علت دریافت نکردن مطالباتم از نفت مسجدسلیمان به فیفا شکایت می کنم.

کولیبالی با ابراز رضایت از پیوستن به تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: باشگاه فولاد خوزستان از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و آرزوی هر بازیکنی است که دراین باشگاه حضور داشته باشد. نکونام سالها درسطح اول فوتبال جهان حضور داشته است و از تجربیات بسیار خوبی برخوردار است و می توان کنارش نکات جدیدی یاد گرفت.

 

وی درباره قراردادش با فولاد گفت: هفته گذشته در شهرکرد با فولاد توافق کردم و امیدوارم با حمایت هواداران خوب این تیم، روزهای خوبی را سپری کنم و با کسب موفقیت نقش کوچکی در خوشحالی آنها داشته باشم.

دیدگاه‌ها