کد خبر : 1620303 | 06 تیر 1398 ساعت 12:27 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح افروزی درباره وضعیت 3 مصدوم تیم ملی

خبر خوش از بلغارستان؛ مصدومان والیبال می رسند

سه بازیکن مصدوم غایب در مسابقه برابر فرانسه در اردبیل ، به بازی اول هفته پنجم لیگ ملت ها برابر تیم ملی والیبال صربستان می رسند.

خبر خوش از بلغارستان؛ مصدومان والیبال می رسند

به گزارش "ورزش سه"، امیر غفور، پوریا فیاضی و میلاد عبادی پور که هفته چهارم به خاطر مصدومیت برابر فرانسه به زمین نرفتند ، فردا در بازی اول هفته آخر برابر صربستان مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند. 


سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی والیبال با تایید این مطلب به سایت فدراسیون والیبال گفت:«به خاطر فشار زیاد و سنگینی بازیها مصدومیت های کهنه میلاد عبادی پور و پوریا فیاضی عود کرد و اجازه نداد آنها برابر فرانسه بازی کنند. امیر غفور هم دوبازی اول هفته چهارم را با درد بازی کرد اما بازی اخر چون درد زیادی داشت با هماهنگی و تصمیم سرمربی به میدان نرفت. اما حالا هر سه نفر آنها بعد از ریکاوری و درمان فردا برابر صربستان می توانند به میدان بروند.»


البته به گفته فیزیوتراپ تیم ملی هنوز امیر غفور تحت درمان است:«فیاضی دردش خیلی کم شده و به بازی فردا می رسد، موسوی که برابر فرانسه بازی کرد و حالا هم مشکل خاصی ندارد، عبادی پور دردش خیلی کم شده و تنها می ماند امیر غفور که هنوز تحت درمان است و امیدوارم درد کف پایش کم شود، به احتمال زیاد او هم بازی می کند.»


او قضاوت دیگران درباره سرمربی را منصفانه نمی داند: «متاسفانه بعضی ها بدون اینکه دلیل بپرسند از کولاکوویچ درباره بازی ندادن ملی پوشان قضاوت کردند. از طرفی می گویند چرا دیر تصمیم به بازی نکردن سه ملی پوش گرفتیم ، من معمولا تا اخرین لحظه باید وضعیت بازیکنان را چک کنم و بعد گزارش را به سرمربی بدهم. برای بازی با فرانسه هم تا اخرین لحظه امیدوار بودم بازیکنان برسند به خاطر همین مثل همیشه ظهر گزارش ندادم و صبر کردم اما شرایط آنها برای بازی تا لحظه آخر درست نشد.»

دیدگاه‌ها