کد خبر : 1620323 | 06 تیر 1398 ساعت 13:40 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پشت پرده جدایی اسطوره از رم

توتی و پایان عشق 30ساله با بوسه سمی

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم اخیراً بعد از 30 سال به شکلی تلخ و همراه با درگیری از این باشگاه جدا شد. فوتبال ایتالیا در گزارشی به پشت پرده جدایی توتی از رم پرداخته است.

توتی و پایان عشق 30ساله با بوسه سمی

به گزارش "ورزش سه"، اکثر جدایی‌ها تلخ هستند و معمولاً هر طرف تقصیر را به گردن دیگری انداخته و طرف مقابل را به خاطر جدایی سرزنش می‌کند. به همین علت نابود کردن یک عمر رابطه عاشقانه فرانچسکو توتی با باشگاه رم نباید خیلی عجیب به نظر برسد. وقتی سلبریتی‌ها از هم جدا می‌شوند معمولاً یکی از آنها به عنوان طرف بد ماجرا معرفی می‌شود. در مورد جدایی توتی و رم هم مشخص بود نقش طرف بد ماجرا به کدام یک نسبت داده شده است.

 

رئیس باشگاه رم، پالوتا و مشاورش فرانکو بالدینی در این ماجرا به عنوان طرف شر ماجرا معرفی شدند. توتی کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نه در مقر باشگاه و نه حتی در استادیو اولیمپیکو بلکه در زمین بی‌طرف، در تالار کمیته المپیک ایتالیا برگزار کرد. توتی بسیار شیک‌پوش وارد سالن شد. درست همانطور که در زمان طلاق، طرفین معمولا سعی می‌کنند در نهایت خوش‌تیپی وارد سالن دادگاه شوند تا طرف مقابل ببیند چه کسی را از دست داده است.

 

1360059

 

توتی در دوران بازی برای رم خیلی اهل حرف زدن نبود ولی در این کنفرانس خبری حملات شدیدی به مدیریت فعلی باشگاه رم وارد کرد. گویی بغض فرو خورده او در سه سال گذشته ناگهان ترکیده بود. توتی فکر می‌کرد به او خیانت شده و به هواداران رم هشدار داد که برادر کوچکترش، دانیله ده‌روسی و نسل بعدی بازیکنان متعصب رم مثل الساندرو فیورنزی و لورنزو پیگرینی هم با برخوردی مشابه آنچه بر او گذشته روبرو خواهند شد.

 

به نظر می‌رسد وضعیت هواداران رم در این ماجرا مثل بچه‌های طلاق است. توتی به آنها اطمینان می‌دهد که هرگز تنهایشان نخواهد گذاشت ولی در حال حاضر دیگر نمی‌تواند با باشگاه زیر یک سقف زندگی کند.

 

توتی که از عشق ابدی خود به پیراهن رم میگوید قول می‌دهد که بعد از کنار رفتن مدیریت فعلی به باشگاه برخواهد گشت. اتفاقی که توتی می‌گوید بدون شک اتفاق خواهد افتاد چون سرمایه‌داران آمریکایی با چیزی به اسم تعهد بیگانه هستند.

 

پایان کار توتی در رم و دعوای منجر به جدایی‌اش از این باشگاه البته در سالهای اخیر غیرمنتظره نبود. چرا که توتی و بالدینی از سال 2011 با هم مشکل داشتند. در کتابی که در ایتالیا درباره باشگاه رم منتشر شد به این اشاره شد که بالدینی اعتراف کرده بارها سعی کرده توتی را بفروشد ولی هر بار سرمربی‌های تیم با این تصمیم مخالفت کرده و خواستار باقی ماندن او در ترکیب تیم‌شان شده‌اند. اما این اصرارها سرانجام در سال 2017 دیگر جواب نداد. زمانی که باشگاه از توتی نخواست قراردادش را تمدید کند و عملا مجبور به بازنشستگی شد. بالدینی به توتی گفته بود:" می‌خواهم این را بدانی که من بودم که تو را بازنشسته کردم".

 

1358206

 

بعد از کنفرانس خبری توتی، باشگاه رم جوابیه‌ای منتشر کرده و او را به دستکاری در واقعیت و ارائه واقعیت به شکلی که مد نظرش است متهم کرد. باشگاه در واقع خطاب به توتی می‌گفت اینها فقط در تصور تو است. این همه حسادت و بی‌منطق بودن چرا؟

 

به توتی در مدیریت باشگاه رم پستی داده شده بود که عملا تزئینی بود. پستی برای خوشحال نگه داشتن هواداران و اسپانسرها. توتی بود که ترتیبی داده بود تا با واسطه‌گری او، آنتونیو کونته به عنوان سرمربی به رم بیاید ولی او را از دیدارها کنار گذاشتند و در عوض، پائولو فونسکا، سرمربی شاختار دونتسک را به عنوان سرمربی تیم‌شان انتخاب کردند.

 

منبع: فوتبال ایتالیا

 

ترجمه: آرش جلال منش

دیدگاه‌ها