کد خبر : 1620384 | 06 تیر 1398 ساعت 20:54 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان حاشیه خلیلی و هواداران پرسپولیس

محسن خلیلی و هواداران امروز برخورد جالبی با یکدیگر داشتند و به نظر می‌رسد حواشی چند روز اخیر به پایان رسیده است.

پایان حاشیه خلیلی و هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام جدایی قطعی برانکو ایوانکوویچ، شایعاتی مبنی بر تلاش محسن خلیلی برای حضور افشین قطبی در این تیم شکل گرفت. موضوعی که در آن مقطع با توجه به ناراحتی و شوکی که هواداران با جدایی برانکو ایوانکوویچ متحمل شده بودند به حاشیه بزرگی تبدیل شد و شرایط سختی نیز برای محسن خلیلی شکل داد. آقای گل سابق پرسپولیس و مهاجم محبوب این تیم که در اواسط فصل گذشته کار رسمی خود را به عنوان سرپرست تیم استارت زده بود، در چند مرحله اقدام به تکذیب این موضوع کرد و در نهایت امروز نیز هواداران حاضر در جلوی در استادیوم شهید کاظمی به گفتگو با او پرداخته و نظرش درباره آینده تیم را جویا شدند. خلیلی که همانند دیگر پیشکسوتان تیم نگران آینده سرخپوشان است، به آنها دلگرمی داد که باشگاه به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای عبور از این اوضاع است.


در نهایت نیز هواداران پرتعداد حاضر در جلوی استادیوم شهیدکاظمی با گرفتن عکس یادگاری با سرپرست تیم به کدورت چند روز اخیر خود با او پایان دادند.

 

خلیلی در بخشی از صحبت‌هایش درباره تمدید قرارداد با بازیکنان نیز، اعلام کرد احتمال تمدید قرارداد بشار رسن با این تیم نیز افزایش یافته و باشگاه به دنبال فراهم کردن شرایطی برای ادامه حضور این هافبک عراقی در لیست فصل آینده تیم است.

دیدگاه‌ها