کد خبر : 1620393 | 06 تیر 1398 ساعت 22:16 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

خدا را شکر پارس جنوبی سقوط نکرد؛

سیف اللهی: به دنبال دومین قهرمانی لیگ هستم

خرید جدید تیم فولاد می گوید اهداف بزرگی در چالش جدید دوران بازیگری خود دارد.

سیف اللهی: به دنبال دومین قهرمانی لیگ هستم

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان یکی از فعال ترین تیم های نقل و انتقالات امسال بوده و بازیکنان زیادی جذب کرده است. یکی از این بازیکنان، روح الله سیف اللهی است. وینگر سرعتی فصل گذشته تیم پارس جنوبی، در لیگ نوزدهم با پیراهن فولاد به میدان می رود و بار دگر حضور در خوزستان را تجربه خواهد کرد.

 

سیف اللهی در گفت و گو با ورزش سه پیرامون شرایط تیم قبلی خود اظهار داشت: متاسفانه شرایط مالی در پارس جنوبی خیلی بد بود. نیم فصل دوم هیچ پولی به تیم تزریق نشد و حتی شب عید هم دست خالی بودیم و شرمنده خانواده هایمان شدیم. اما با این شرایط به کارمان ادامه دادیم و دینمان را به تیم ادا کردیم.


باید خدا را شکر کنیم که تیم سقوط نکرد. امادیگر نمی شد بمانیم.

 

او افزود: بودجه تیم پارس هم برای فصل جدید کم شده بود. من مذاکراتی را با باشگاه داشتم ولی در نهایت تصمیم بر این شد که در جم نمانم.


سیف اللهی درباره انتخاب فولاد گفت: آقای نکونام به من لطف داشت. او پارسال هم نیم فصل به من پیشنهاد داده بود ولی جدایی ام در آن زمان مقدور نبود. امسال هم صحبت کردیم و خوشبختانه انتقال ممکن شد. باشگاه فولاد باشگاه خوبی است و آقای نکونام هم مربی جوانی است. این برای من چالش جدیدی است که در یک باشگاه حرفه ای با کادر فنی جوان کار کنم. همه ما این فصل با انگیزه هستیم و می خواهیم به موفقیت برسیم.


وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که به فولاد پیوستم. این تیم هواداران خونگرم و پرشوری دارد که همیشه و در هر شرایطی از فولاد حمایت کرده اند. امسال هم امیدواریم حمایت کنند و در این چالش جدید به موفقیت برسیم. من دو سال در اهواز بودم و یک قهرمانی دارم با استقلال خوزستان. امیدوارم امسال به دومین قهرمانی ام در اهواز دست پیدا کنم و آن را به هواداران فولاد تقدیم کنیم.

 

وینگر جدید فولاد که قرار است از یکشنبه به تیم جدید خود اضافه شود، درباره رقابت به دیگر مهره های تهاجمی این تیم گفت: قطعا چنین چیزی در هر تیمی هست و همیشه شما بازیکنان هم پست خود دارید. در هر صورت باید بجنگیم و در تمرینات تلاش کنیم تا نظر سرمربی را جلب کنیم.

دیدگاه‌ها