کد خبر : 1620442 | 07 تیر 1398 ساعت 11:20 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ منفی دوباره چلسی به بایرن مونیخ

به گزارش دیلی‌میل بایرن مونیخ بار دیگر برای جذب کالوم هادسون اودوی، پدیده جوان چلسی به این تیم پیشنهاد داده ولی این پیشنهاد از سوی چلسی رد شده است.

پاسخ منفی دوباره چلسی به بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ که پیش از این خواهان جذب کالوم هادسون اودوی، پدیده جوان چلسی شده ولی در جلب نظر موافق باشگاه انگلیسی ناکام مانده بود، بار دیگر برای انتقال او به آلمان پیشنهادی 22.4 میلیون پوندی به چلسی ارائه داده ولی این پیشنهاد بایرن هم توسط چلسی رد شده چرا که آبی‌های لندن قصد دارند فصل آینده حداکثر توان ممکن خود را در اختیار فرانک لمپارد بگذارند.

 

1415702

 

هادسون اودوی آخرین سال قرارداد خود با چلسی را پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر از ناحیه آشیل مصدوم است.

 

چلسی می‌خواهد اعجوبه جوان انگلیسی را در استمفوردبریج نگه دارد و به همین دلیل به او یک قرارداد جدید پنج‌ساله پیشنهاد داده است. چلسی معتقد است هادسون اودوی زیر نظر سرمربی جدیدی که باشگاه در نظر گرفته، یعنی فرانک لمپارد، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهد کرد و به ستاره‌ای بزرگ تبدیل خواهد شد.

 

1415701

 

هادسون اودوی که در ماه آوریل در بازی چلسی مقابل برنلی به شدت مصدوم شده و از آن زمان دیگر نتوانسته بود برای چلسی به میدان برود سریعتر از حد انتظار در حال بهبود است و به نظر می‌رسد به زودی به تمرینات چلسی برخواهد گشت.

 

دیدگاه‌ها