کد خبر : 1620456 | 07 تیر 1398 ساعت 12:20 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسکالونی: آرژانتین به صعود اطمینان دارد

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل ونزوئلا در یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا می‌گوید آلبی‌سلسته آماده است و با اعتماد به نفس به مصاف ونزوئلا می‌رود.

اسکالونی: آرژانتین به صعود اطمینان دارد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیم ملی آرژانتین امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به مصاف ونزوئلا می‌رود تا شانس خود را برای صعود به نیمه‌نهایی و قرار گرفتن در مقابل میزبان رقابتها، برزیل، بیازماید، لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی‌سلسته می‌گوید تیمش وضعیت خوبی دارد و امیدوار است آرژانتینی‌ها با اعتماد به نفسی که از پیروزی مقابل قطر بدست آورده‌اند، ونزوئلا را هم شکست دهند.

 

1414647

 

اسکالونی معتقد است پیروزی 2-0 آلبی‌سلسته مقابل قطر در آخرین بازی مرحله گروهی که جواز صعود آرژانتین به مراحل حذفی را صادر کرد، به بازیکنانش اعتماد به نفس کافی برای دیدار امشب مقابل ونزوئلا را داده است.

 

اسکالونی در کنفرانس خبری پیش از دیدار امشب مقابل ونزوئلا گفت:" ما معتقدیم شرایط خوبی داریم چون بعد از یک پیروزی مهم قدم به این بازی می‌گذاریم، پیروزی‌ای که ما را از نظر روحی- روانی به شدت شارژ کرده است".

 

سرمربی تیم ملی آرژانتین در ادامه گفت:" البته بازی با ونزوئلا سخت خواهد بود ولی ما مطمئن هستیم که پیروز خواهیم شد. اما نباید فراموش کرد که فوتبال خیلی پیشرفت کرده و این روزها همه تیمها قوی و همه بازی‌ها سخت است".

 

اسکالونی در ادامه از هواداران آرژانتین و مردم کشورش خواست به جای وارد کردن فشار به بازیکنان تیم ملی‌شان با حمایت همه جانبه به آلبی‌سلسته روحیه بدهند. او در این باره گفت:" بعضی وقتها بازیکنان ما که وارد زمین می‌شوند به جای اینکه به فکر فوتبال بازی کردن باشند احساس می‌کنند در حال ورود به میدان جنگ هستند. پیام من برای مردم آرژانتین این است که وقتی تیم ملی‌تان در کوپا آمه‌ریکا بازی می‌کند ما همه با هم هستیم و باید از یکدیگر حمایت کنیم".

 

دیدگاه‌ها