کد خبر : 1620460 | 07 تیر 1398 ساعت 12:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل و دوستان در ویدیوی لباس جدید آرسنال(عکس)

در ویدیویی لو رفته از رونمایی لباس جدید آرسنال، مسوت اوزیل و هم‌تیمی‌هایش در ویدیویی با لحن طنز در حالی دیده می‌شوند که سعی می‌کنند لهجه انگلیسی را تقلید کنند.

اوزیل و دوستان در ویدیوی لباس جدید آرسنال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لو رفتن بخشی از ویدیوی تهیه‌شده از سوی آدیداس با هدف رونمایی از لباس اول فصل آینده باشگاه آرسنال در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده است. لباس فصل آینده آرسنال قرار است به صورت رسمی دوشنبه آینده اول جولای رونمایی شود. از این تاریخ، آرسنال بعد از 25 سال دوباره پیراهن آدیداس را به تن خواهد کرد.

 

1415721

 

اما در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده مسوت اوزیل، الکساندر لاکازت و پیر امریک اوبامیانگ حضور داشته و در حالیکه سعی می‌کنند به لهجه انگلیسی و به خصوص به لهجه شهر لندن صحبت کنند، لحظاتی جذاب و مفرح برای هواداران توپچی‌ها بوجود آورده‌اند.

 

1415723

 

یان رایت، اسطوره بزرگ آرسنال،  متن توضیحی ویدیو را روی تصاویر می‌خواند. ویدیو با این جمله او آغاز می‌شود که:" بگذارید چیزی برایتان بگویم: هیچکس لندنی به دنیا نمی‌آید، این امتیازی است که بدست می‌آید".

 

1415725

 

ویدیو در ادامه به روزهایی که آرسنال با پیراهن آدیداس به میدان می‌رفت اشاره کرده و تصاویری از جمله ضربه چیپ استثنایی یان رایت به اورتون در سال 1993 را به تصویر می‌کشد. آرسنال 25 سال است که پیراهن آدیداس را به تن نکرده و حالا از فصل آینده بار دیگر با لباس آدیداس به میدان خواهد رفت.

 

1415720

 

دیدگاه‌ها