کد خبر : 1620528 | 07 تیر 1398 ساعت 18:04 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرش قرمز تراکتوری‌ها برای جانشین اسماعیلی‌فر(عکس)

جدایی مدافع راست سرباز تراکتور این فرصت را برای موسوی به وجود می‌آورد تا در پست تخصصی خود بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، سید احمد موسوی بعد از عملکرد درخشانی که در ماشین‌سازی تبریز داشت، در نیم‌فصل سال گذشته به تراکتور پیوست ولی تصمیمی که ژرژ لیکنز با استفاده از دانیال اسماعیلی‌فر در پست دفاع راست داشت، موجب شد تا موسوی یک خط جلوتر به کار گرفته شود و حریف سرسختی به نام مسعود شجاعی کاپیتان برای رسیدن به ترکیب داشته باشد.

 

در حالی که اسماعیلی‌فر یکی از بهترین وینگرهای راست ایران به شمار می‌رود، اما لیکنز او را به‌عنوان مدافع راست استفاده کرد که همین موضوع موجب شد موسوی با وجود آمادگی بالایی که در تیم سابق خود داشت، این بار در پست تخصصی به میدان نرود و فرصت کمتری نسبت به ماشین‌سازی در تراکتور بدست بیاورد.

موسوی که فصل قبل تنها مدافع تخصصی تراکتور بود، اکنون با جدایی اسماعیلی‌فر شرایط بهتری پیدا می‌کند و بدون شک با تمرینات خوب می‌تواند به ترکیب مدنظر مصطفی دنیزلی برسد و به یکی از نفرات اصلی تراکتور تبدیل شود.

 

تراکتورِ ۹۸ می‌تواند سال شکوفایی موسوی باشد و او ادعا می‌کند که می‌خواهد حق خود را از فوتبال و تراکتور بگیرد، حقی که لیکنز با ترس‌های ویران کننده از او گرفته بود.

 

حالا در مدت کم حضور دنیزلی در تبریز، موسوی با او ارتباط خوبی برقرار کرده است تا در طول تمرینات تلاش کند و خواسته های مربی را بهترین شکل ممکن انجام دهد.

 

تی تی‌ها نیز در روز رونمایی از تراکتور فصل جدید، برای موسوی سنگ تمام گذاشتند و از او خواستند تا جانشینی مطمئن و حتی بهتر از دانیال اسماعیلی‌فر باشد؛ این مدافع راست نیز پس از عبور از فرش قرمز و ورود به زمین چمن، به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد و در جمع آنها حضور پیدا کرد.

 

1415830

 

1415826

 

1415829

 

1415827

 

1415828

دیدگاه‌ها