کد خبر : 1620601 | 08 تیر 1398 ساعت 10:03 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

حذف کلمبیا مقابل قهرمان دو دوره قبل کوپا؛

پنالتی مثل VAR با کی روش مهربان نبود

تیم فوتبال کلمبیا با شکست در ضربات پنالتی از رقابت های کوپا آمریکا کنار رفت تا کی روش و شاگردانش از رسیدن به نیمه نهایی بازبمانند.

پنالتی مثل VAR با کی روش مهربان نبود

به گزارش ورزش سه، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های امریکای جنوبی میان دو تیم کلمبیا و شیلی برگزار شد؛ کلمبیا تیم اول گروه دوم بود که با سه پیروزی به یک چهارم رسیده بود و در سوی دیگر قهرمان دو دوره قبل با کسب ۶ امتیاز و پایین تر از اروگوئه که امشب آخرین دیدار مرحله یک چهارم را مقابل پرو برگزار می کند، از گروه سوم به مصاف شاگردان کی روش رسیده بود.

 

در طول بازی این تیم شیلی بود که نمایش بهتری از حریف خود داشت و موقعیت های زیادی هم روی دروازه اوسپینا ایجاد شد ولی شانس های گل شاگردان روئدا یکی یکی  از دست رفت. البته طی بازی قرمز پوشان شیلی موفق شدند دوبار طی نیمه اول و دوم مقابل شاگردان کی روش گلزنی کنند ولی نستور پیتانای آرژانتینی یک بار به دلیل افساید و یک بار هم به دلیل خطای هند مهاجمین شیلی گل های این تیم را پس از ویدئو چک مردود اعلام کرد تا تعیین نتیجه بازی به ضربات پنالتی بکشد.


در ضربات پنالتی دو تیم تا ضربه پنجم بی اشتباه عمل کردند ولی تسیو مدافع چپ پای کلمبیا سرانجام ضربه نهم را به اوت زد و الکسیس سانچز پنالتی پنجم شیلی را وارد دروازه اوسپینا کرد تا تیمش برای سومین مرتبه پیاپی به نیمه نهایی برسد تا شانس ثبت هت تریک قهرمانی در کوپا آمریکا را داشته باشد.

 

در مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا آمریکا تیم فوتبال شیلی باید به مصاف برنده دیدار اروگوئه یا پرو برود و در دیگر دیدار این مرحله شاهد نبرد کلاسیک آمریکای جنوبی میان برزیل و آرژانتین خواهیم بود.

 

نکته جالب توجه مصاف شیلی و کلمبیا حضور رینالدو روئدا مربی ۶٢ ساله کلمبیایی روی نیمکت سرخپوشان شیلیایی بود که موفق شد کشور خود را در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها حذف کند.

 

دیدگاه‌ها