کد خبر : 1620716 | 08 تیر 1398 ساعت 22:03 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

تونی کروس: تیم بهتری نسبت به جام جهانی هستیم

تونی کروس، هافبک باتجربه تیم ملی آلمان، نسبت به موفقیت ژرمن ها در یورو 2020 خوش بین است.

تونی کروس: تیم بهتری نسبت به جام جهانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن یک دوره فوق العاده، تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 ناکام مانده و در گروه خود به رتبه چهارم دست یافت. حالا تونی کروس معتقد است شرایط تیم ملی آلمان نسبت به گذشته بهبود یافته و ژرمن ها تبدیل به تیمی بهتر از دوران جام جهانی 2018 شده اند.

 

تونی کروس گفت: "من احساس بسیار خوبی نسبت به رقابت های یورو 2020 دارم. هنوز تیم ملی آلمان به دنبال تسلط بر جریان بازی و مالکیت توپ است اما حالا ما تبدیل به تیمی هدفمندتر شده ایم.

 

1369034

 

با وجود بازیکنانی چون جولین برانت، لروی سانه و سرژ گناربری در خط حمله، ما می توانیم در مقابله با هر تیمی برای رقیب مشکل ساز شویم و این موضوع باعث می شود ما تیمی غیر قابل پیش بینی تر و بهتر از جام جهانی در بازی های یورو 2020 باشیم. من امیدوارم در دنیای فوتبال تعداد سرمربیانی که تمرکز خود به جای تنها روی نتیجه گیری گذاشتن روی ارائه فوتبال تماشایی قرار می دهند، افزایش یابد.

 

زمان خداحافظی از فوتبال؟ 33 سالگی می تواند سن مناسب برای بازنشستگی باشد و من در آن مقطع فرصت برای تصمیم گیری در مورد آینده دارم، اما از همین حالا من می توانم احتمال بازی کردن در لیگ کشورهایی چون ایالات متحده، چین یا قطر را رد کنم."

دیدگاه‌ها