کد خبر : 1620727 | 08 تیر 1398 ساعت 22:49 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

فریم‌های یادگاری از آقاکریم در قامت سرمربی

پرسپولیس چهارمین روز تمرین خود زیر نظر کریم باقری را عصر امروز سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی برای لیگ نوزدهم آماده می‌شود که تنها مربی حاضر در تمرین این تیم، کریم باقری است. کسی که 4 سال به عنوان دستیار ایرانی برانکو در جمع سرخ ها حضور داشت و حالا با تجربه اندوخته شده از آن زمان، پرسپولیسی ها را به سوی آمادگی هرچه بیشتر هدایت می کند.

 

آقا کریم که چند هفته قبل پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را رد کرد، حالا در حالی بازیکنان را تمرین می دهد که مشخص نیست پس از انتخاب سرمربی در این تیم حضور خواهد داشت یا نه. البته باتوجه به فشار هواداران پرسپولیس، احتمالا مدیریت تداوم حضور کریم باقری روی نیمکت را جزو پیش شرط های قرارداد سرمربی آینده قرار خواهد داد اما باتوجه به شناختی که از شخصیت او وجود دارد، غیرممکن است در جایی کار کند که حتی یک درصد، سرمربی مخالف حضورش باشد.

به هر حال حضور باقری به عنوان دستیار ایرانی هر مربی ای، اتفاق خوبی برای سرمربی آینده خواهد بود چرا که کریم باقری علاوه بر توانایی کنترل حواشی، حالا به خوبی از وضعیت تیم نیز با خبر است و می تواند زمان وفق پذیری سرمربی جدید در ایران را کاهش بدهد.

 

بازیکنان پرسپولیس که رابطه بسیار خوبی با باقری دارند، در تمرین تلاش می کنند تا رضایت او را جلب کنند. آن ها همچنین سعی دارند تا باقری را نیز در فریم های یادگاری خود بیاورند؛ اتفاقی که باتوجه به بی میلی کریم باقری به عکس و دوربین، به سختی انجام می شود.

 

1416032

 

1416031

 

1416033

دیدگاه‌ها