کد خبر : 1620796 | 09 تیر 1398 ساعت 11:55 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

معادله مجهول گلردوم در باشگاه استقلال

غلامپور: جانشین حسینی احتمالا خارجی است

استقلال هنوز برای انتخاب دروازه بان دوم خود به جمع بندی نرسیده تا جایی که شنیده می شود باشگاه به گزینه خارجی هم فکر می کند.

غلامپور: جانشین حسینی احتمالا خارجی است

به گزارش "ورزش سه"، با کوچ مهدی رحمتی به پدیده باشگاه استقلال توانست طی پروسه طولانی قرارداد سیدحسین حسینی را برای دو فصل تمدید کند. دروازه بان ملی پوش و 27 ساله در شرایطی به عنوان دروازه بان اول آبی در لیگ نوزدهم ماندنی شد که باشگاه برای انتخاب جانشینی مناسب برای گلر اول خود روی نیمکت گزینه های زیادی را مد نظر داشت.


از محمدرضا اخباری گلر تراکتورسازی تا علی اکبر منادی که راهی پدیده شد نام هایی بود که طی این مدت به عنوان گزینه های استقلال بر سر زبان ها افتاد اما هیچ کدام از آنها به نزدیکی آبی ها نرسیدند تا ابهامات در خصوص دروازه بان دوم استقلال بیشتر از هر زمان دیگری شود چون فعلا گزینه مناسبی برای جانشینی حسینی در بازار داخلی به چشم نمی خورد.


در این گیر و دار مصاحبه بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال در خصوص این ابهام می تواند روند جذب گلر را به شکل دیگری پیش ببرد. غلامپور گفت:«اسامی زیاد است اما باید با آقای استراماچونی به جمع‌‌بندی برسیم تا دروازه‌بانی در سطح نام باشگاه استقلال جذب کنیم. البته این امکان وجود دارد که دروازه بانی غیر ایرانی به تیم اضافه شود. ما به دنبال دروازه‌بان خارجی هستیم و به احتمال زیاد رقیب حسینی خارجی خواهد بود».


این ادعای مربی گلرهای استقلال در خصوص اضافه شدن یک دروازه بان خارجی به تیم در حالی مطرح شد که یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه با تکذیب هرگونه اتفاقی در این خصوص مدعی شد در آخرین نشست تمامی اعضا با جذب دروازه بان و حتی بازیکن خارجی به غیر از یک مهاجم که با نظر مستقیم استراماچونی به تیم اضافه خواهد شد، مخالفت کردند از همین رو قطع به یقین دروازه بان دوم استقلال برای لیگ نوزدهم داخلی و حتی ممکن است از تیم های پایه باشگاه باشد.

دیدگاه‌ها