کد خبر : 1620889 | 09 تیر 1398 ساعت 18:17 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جوان آرژانتینی در راه نوکمپ؛

زوج لئو مسی؛ جانشین نیمار در لیست بارسلونا؟

ممکن است مهاجم جدید بارسلونا، نامی متفاوت از اسامی مطرح شده در هفته های اخیر باشد.

زوج لئو مسی؛ جانشین نیمار در لیست بارسلونا؟

به گزارش "ورزش سه"، تردیدی نیست که تقویت خط حمله، مهم ترین هدف بارسلونا در تابستان امسال است و آنها قصد دارند بودجه قابل توجهی را برای خرید مهاجم در تابستان امسال اختصاص دهند.

 

از چند هفته قبل مشخص شد انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا قطعی است و هنگامیکه از تاریخ اول جولای بند آزادسازی او به 120 میلیون یوروو کاهش پیدا کند، احتمالا بارسلونا برای خرید این مهاجم 28 ساله و فرانسوی از اتلتیکومادرید اقدام کرده و با گریزمان عقد قرارداد می کند.

 

اگرچه شایعات همگی حول محور انتقال نیمار به بارسلونا و بازگشت او از پاری سن ژرمن به نوکمپ است، اما ممکن است لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر گزینه متفاوت و غیرمنتظره کاتالان ها در تابستان لقب گیرد.

 

1416181

 

مهاجم 22 ساله اینتر در فصلی که گذشت و خصوصا بعد از حواشی ایجاد شده برای مائورو ایکاردی، تبدیل به مهاجم اول نراتزوری شده و نمایش خوبی در این تیم داشت و همین عملکرد باعث شد در نهایت اسکالونی وی را به ایکاردی ترجیح داده و با خود راهی کوپا آمه ریکا کند.

 

لائوتارو مارتینز در ترکیب آلبی سلسته در روزهای اخیر نمایش خیره کننده ای داشته و هیچ مهاجمی در سال های اخیر به اندازه او در زمان حضور لیونل مسی در میدان موفق به گلزنی نشده است.

 

به نظر می رسد رابطه خوبی بین لائوتارو مارتینز و لیونل مسی برقرار است و ساعتی قبل کالچومرکاتو و اسپورت مدیاست خبر از پیشنهاد 112 میلیون یورویی بارسلونا برای خرید این مهاجم جوان آرژانتینی دادند.

 

ممکن است با توجه به دشواری های انتقال نیمار، بارسلونا در نهایت به خرید لائوارو مارتینز اکتفا کند و زوج فعلی مسی در ترکیب آلبی سلسته، فصل بعد در نوکمپ کنار وی توپ بزند.

دیدگاه‌ها