کد خبر : 1620988 | 10 تیر 1398 ساعت 11:46 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

وینکو بازیکنان خوبی جذب کرده است

نورمحمدی: گل‌گهر حرف‌های زیادی در لیگ برتر دارد

مدافع جدید گل گهر سیرجان می گوید تیمش در فصل جدید روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.

نورمحمدی: گل‌گهر حرف‌های زیادی در لیگ برتر دارد

حامد نورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیوستنش به گل گهر سیرجان عنوان کرد: بعد از پایان لیگ هجدهم پیشنهادهایی از برخی تیم ها داشتم. بعد از بررسی همه شرایط تصمیم گرفتم به گل گهر بپیوندم و در خدمت مردم خوب سیرجان باشم.


وی درباره شرایط گل گهر تاکید کرد: معمولا تیم هایی که به تازگی به لیگ برتر می آیند، کارشان سخت است. گل گهر اولین بار است که در لیگ برتر شرکت می کند اما همه تلاشمان برای این است که بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. تجربه پارس جنوبی به ما ثابت کرده که می توانیم نتایج خوبی را در لیگ نوزدهم بگیریم و شک نکنید گل گهر در لیگ برتر نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


مدافع گل گهر با اشاره به نقل و انتقالات پرتعداد تیمش گفت: بی تردید کادرفنی با آنالیز همه شرایط اقدام به جذب بازیکنان جدید کرده است. طبیعی است که وقتی تیم از لیگ یک به لیگ برتر می آید تغییراتی نیاز باشد و من فکر می کنم بازیکنان خوبی به عضویت گل گهر در آمدند. به نظرم آقای بگوویچ نفرات خوبی به خدمت گرفته و شرایط برای موفقیت مهیا است.


نورمحمدی در پایان افزود: در این مدت اندک متوجه شدم که مردم سیرجان عاشقانه تیم شهرشان را دوست دارند. این موضوع به ما در طول فصل کمک زیادی انجام می دهد. انشاالله بتوانیم با انجام بازی های خوب آنها را خوشحال کنیم و روزهای خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.

 

دیدگاه‌ها