کد خبر : 1620994 | 10 تیر 1398 ساعت 12:10 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه سکوت آبی ها؛ پاتوسی رسما جدا شد؟

فرصت استقلال برای جذب پاتوسی بامداد دیشب رسما به پایان رسید و همچنان خبری از او نیست.

ادامه سکوت آبی ها؛ پاتوسی رسما جدا شد؟

به گزارش "ورزش سه"، فرصت استقلال برای پرداخت بند حق بازخرید پاتوسی بامداد دیشب به پایان رسید و مدیران استقلال هیچ واکنشی درباره جذب این بازیکن و مشخص کردن وضعیت او نداشتند تا به این ترتیب احتمالا جدایی او قطعی شود.


با توجه به اینکه تمدید قرارداد این بازیکن و پرداخت بند خرید او یک موفقیت بزرگ برای مدیران باشگاه بود، عدم بیان این نکته از سوی مدیران استقلال نشان می دهد آنها موفق به انجام این کار نشدند و شاید به همین دلیل تصمیم گرفتند در این باره سکوت اتخاذ کنند.


استقلالی ها تا دیشب فرصت داشتند تا با مبلغی نزدیک به 350 هزار دلار قرارداد این بازیکن را تمدید کرده و برای جذب نهایی او اقدام کنند و حالا اگر به دنبال جذب این بازیکن باشند باید برای توافق در رقم جدید اقدام کرده و البته امیدوار باشند در این مسیر ناکامی به سراغ آنها نیاید.


نکته جالب درباره وضعیت پاتوسی مصاحبه مدیر برنامه های این بازیکن 10 روز قبل بود که اعلام کرد این بازیکن در استقلال باقی نخواهد ماند و جدایی او قطعی است؛ این ادعای مشکوک در شرایطی مطرح شد که استقلال فرصت پرداخت رقم مورد نظر در توافق را داشت اما اعلام زودهنگام این خبر شاید حاکی از این بود که در توافقی که پیش از این اطلاع رسانی نشده بود، استقلال قید پاتوسی را زده و به دنبال گزینه های جدید است.


مطمئنا شفافیت باشگاه استقلال در این موضوع می تواند هر چه سریعتر به کمک رسانه ها و هواداران بیاید تا ابهام ها درباره یکی از بهترین خریدهای خارجی این باشگاه در سال های گذشته برطرف شود.

دیدگاه‌ها