کد خبر : 1621021 | 10 تیر 1398 ساعت 13:53 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ رافا بنتیس به هواداران نیوکاسل

رافا بنیتس با انتشار یادداشتی خطاب به هواداران نیوکاسل با آنها خداحافظی کرده و دلایل ترک این باشگاه را برای آنها توضیح داد.

پاسخ رافا بنتیس به هواداران نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس، سرمربی فصل گذشته نیوکاسل که چندی پیش از این تیم کناره‌گیری کرد با انتشار یادداشتی از هواداران نیوکاسل خداحافظی کرده و دلایل خود برای جدایی از باشگاه را توضیح داد.

 

بعد از آنکه قرارداد بنتیس اسپانیایی روز سی ام ژوئن به پایان رسید او به صورت خودکار از این تیم کناره‌‌گیری کرد. این در حالی است که باشگاه نیوکاسل هفته گذشته اعلام کرد برای تمدید قرارداد بنتیس تلاش زیادی کرده ولی به دلیل مخالفت او موفق نشده است.

 

1416341

 

حالا بنتیس سرانجام سکوتش را شکست و با انتشار یادداشتی خطاب به هواداران نیوکاسل گفت:" از همه کسانی که در باشگاه به ما کمک کردند و به خصوص از بازیکنان تیم و کادر فنی که در این مدت جنگیدند تا بتوانیم نیوکاسل را موفق‌تر کنیم تشکر می‌کنم".

 

بنتیس در ادامه درباره دلایل کناره‌گیری از نیوکاسل گفت:" متاسفانه برای من روشن شد که افرادی در رده‌های بالای مدیریتی باشگاه نیوکاسل نسبت به آنچه در تیم می‌گذرد با من هم‌نظر نیستند و دیدشان درباره آینده باشگاه با من تفاوت کامل دارد. من از بابت تصمیمی که گرفتم غمگینم ولی از تصمیمم برای آمدن به نیوکاسل هرگز پیشمان نیستم و به آنچه ما در کنار هم انجام دادیم افتخار می‌‌کنم".

 

رافا بنیتس در ادامه خطاب به هواداران نیوکاسل گفت:" شما همیشه در قلب من جا خواهید داشت. با بهترین آرزوها برای آینده".

 

دیدگاه‌ها