کد خبر : 1621087 | 10 تیر 1398 ساعت 19:19 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر به بارسلونا تخفیف نمی دهد

بارسلونا کار آسانی برای جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر ندارد.

اینتر به بارسلونا تخفیف نمی دهد


به گزارش "ورزش سه"، درخشش لائوتارو مارتینز در فصل گذشته در لباس اینتر و همچنین عملکرد خوب این بازیکن در رقابت های کوپا آمه ریکا باعث شده بارسلونا برای جذب این بازیکن جوان اقدام کند اما اینتر قصد ندارد رقمی پایین تر از بند آزادسازی لائوتارو مارتینز برای فروش او دریافت کند.

 

توتواسپورت امروز مدعی شد بند آزادسازی 112 میلیون یورویی در قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر وجود دارد و مدیران نراتزوری به سران بارسا اطلاع داده اند در صورت تمایل برای خرید ال تورو، باید همین رقم 112 میلیون یورو را پرداخت کنند.

 

1391738

 

البته این بند تنها تا تاریخ 15 ژوئن اعتبار دارد و کار بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینز آسان نیست زیرا اگر آبی اناری ها تا 2 هفته دیگر قادر به پرداخت مبلغ سنگین 112 میلیون یورو برای خرید مهاجم اینتر نباشند، احتمالا رقمی بالاتر از سوی باشگاه ایتالیایی درخواست خواهد شد.

 

عملکرد بسیار خوب لائوتارو مارتینز در کنار لیونل مسی در ترکیب آلبی سلسته باعث شده بارسا برای خرید این مهاجم آینده دار اقدام کند اما به نظر می رسد اینتر نیز قصد ندارد به راحتی مارتینز را از دست بدهد و تنها با یک پیشنهاد هنگفت مهاجم 22 ساله خود را به فروش خواهد رساند.

دیدگاه‌ها