کد خبر : 1621098 | 10 تیر 1398 ساعت 20:57 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

کهکشانی ها به دنبال بازگشت؛

رئال مادرید 20-2019 چه شکلی خواهد بود؟

پس از گذراندن یک فصل بدون جام و اخراج دو سرمربی در کمتر از پنج ماه، رئال مادرید به دنبال ایجاد یک تحول اساسی در ترکیب بازیکنان خود است.

رئال مادرید 20-2019 چه شکلی خواهد بود؟

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت دوباره زین الدین زیدان به سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید جان تازه ای گرفت هرچند این بازگشت آنقدر دیر بود که حتی محبوبترین سرمربی تاریخ رئال هم نتواند کهکشانی ها را از یک فصل کابوس‌وار نجات دهد، ولی این سرمربی فرانسوی با جذب ادن هازارد، فرلان مندی، لوکا یوویچ و ادر میلیاتو نوید روزهای خوب را به هواداران رئال داده است. هوادارانی که تا 2 ماه قبل بزرگترین آرزویشان تمام شدن فصل بود، حالا از شنیدن نام های جدید در تیمشان هیجان زده هستند و از الآن ترکیب فصل بعد رئال را بارها در ذهن خود مرور کرده اند. به همین بهانه قصد داریم ترکیب احتمالی رئال مادرید برای فصل 20-2019 را مرور کنیم.

 

 

دروازه بان: تیبو کورتوآ

 

1406821

 

سنگربان سابق چلسی، در فصل قبل لالیگا 27 بار درون دروازه رئال مادرید قرار گرفت و موفق به ثبت 8 کلین شیت و 2 مهار پنالتی شد. علی رغم حضور کیلور ناواس و لوکا زیدان بر نیکمت رئال، با اطمنیان می توان گفت انتخاب اول زیدان برای فصل آینده باز هم این دروازه بان بلژیکی خواهد بود.

 

دفاع راست: دنی کارواخال

 

1410793

 

با اینکه به نظر می رسد دنی کارواخال برای قرارگیری در ترکیب اصلی از طرف آلوارو اودریوسولا به چالش کشیده شود، ولی احتمالا گزینه اصلی زیدان برای بازی در این پست هم چنان کارواخال باشد. این دفاع راست 27 ساله تیم ملی اسپانیا در فصل قبل 16 بازی رئال را به علت مصدومیت از دست داد و اودریوسولا می تواند امیدوار باشد در صورت تکرار مصدویمت های کارواخال در ترکیب اصلی رئال جایی داشته باشد.

 

دفاع وسط: سرخیو راموس

 

1409585

 

کاپیتان، رهبر و مرد افسانه ای رئال مادرید اخیرا شایعات خروجش تکذیب کرد و یکبار دیگر تعهدش را به رئال مادرید نشان داد. راموس پانزدهمین فصل خود را در برنابئو خواهد گذراند و به دنبال کسب پنجمین قهرمانی خود در لالیگا و لیگ قهرمانان به همراه رئال مادرید است.

 

دفاع وسط: رافائل واران/ادر میلیاتو

 

1416428

 

رافائل واران فصل قبل یکی از بازیکنان ثابت رئال مادرید بود و در 32 بازی لالیگا برای این تیم به میدان رفت ولی با پیوستن ادر میلیاتو رقابت نزدیکی را برای قرارگیری در ترکیب اصلی احساس خواهد کرد. میلیاتو که فصل بسیار خوبی را با پورتو گذراند، با 50 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و توانایی بازی در دفاع راست را هم دارد. میلیاتو گزینه اصلی رئال برای جانشینی راموس در سالهای آینده است و بازی در کنار کاپیتان می تواند به بهترین شکل او را برای چنین روزی آماده کند.

 

دفاع چپ: فرلان مندی

 

1413943

 

رئال مادرید در استفاده از فول‌بک های تهاجمی سابقه طولانی دارد و دو مدافع چپ برزیلی یعنی روبرتو کارلوس و مارسلو از بزرگترین بازیکنان رئال و جهان در این پست بوده اند. زیدان برای جایگزینی مارسلو مجبور شد رقمی نزدیک به 50 میلیون یورو برای جذب مندی بپردازد، یک دفاع چپ قدرتمند و سریع که به خوبی در حمله اضافه می شود. این مدافع 24 ساله سابقه حضور در تیم جوانان پاری سن ژرمن را دارد ولی مصدومیت از ناحیه لگن باعث دوری یکساله مندی از میدان شد و او را مجبور کرد برای تردد از صندلی چرخدار استفاده کند، مصدومیتی که می توانست باعث شود او فوتبال را برای همیشه کنار بگذارد. ده سال پس از این اتفاق مندی یک فصل عالی با لیون را تجربه کرد و در 44 بازی برای تیمش، 3 گل زد و 3 پاس گل داد. این روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری مندی دقیقاً آن چیزی ست که رئالی ها به آن احتیاج خواهند داشت.

 

هافبک میانی: کاسمیرو

 

1385959

 

کاسمیرو تمامی خصوصیات یک هافبک دفاعی مورد علاقه زیدان را دارد. کاسمیرو در 27 سالگی جام های فراوانی با کهکشانی ها به دست آورده از جمله 4 قهرمانی UCL، یک قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی کوپا دل ری و سه قهرمانی جام باشگاه‌های جهان و می تواند برای فصل آینده هم جای خود را در ترکیب 11 نفره رئال تثبیت کند.

 

هافبک میانی: پل پوگبا

 

1415132

 

پوگبا ماه گذشته صراحتا اعلام کرد به دنبال چالشی جدید است و رئال مادرید هم بنا به درخواست مستقیم زیدان مذاکرات ابتدایی برای جذب پوگبا را با یونایتد شروع کرده است. اما رئال در راه جذب ستاره فرانسوی تنها نیست و یوونتوس نیز تلاش دارد تا پوگبا را با تورین بازگرداند. از طرفی کریستین اریکسن، بازیساز تاتنهام نیز زیر نظر رئال مادرید است ولی زیزو می خواهد بنای تیمش حول محور پوگبا باشد و معتقد است پوگبا بازیکنی سریع تر و با قابلیت انتقال توپ بالاتری نسبت به اریکسن است و بیشتر به درد تاکتیک های او می خورد. در روزهایی که خروج پوگبا از یونایتد نسبتاً قطعی شده، مادرید محتمل ترین مقصد او به شمار می رود.

 

هافبک میانی: لوکا مودریچ/ تونی کروس

 

1416427

 

شباهت نسبی سبک بازی مودریچ و کروس در بازیسازی و ضعف دفاعی آنها، باعث می شود در صورتی که هر دو در رئال باقی بمانند، زیدان از یکی از آنها در کنار کاسمیرو استفاده کند. در سال های اخیر این دو بازیکن جزء جدایی ناپذیر کمربند خط میانی کهکشانی ها بوده‌اند ولی در فصل آینده برای قرارگیری در ترکیب اصلی باید با یکدیگر رقابت کنند.

 

وینگر راست: لوکا یوویچ

 

 

1403470

 

اینتراخت فرانکفورت در بوندس لیگا و لیگ اروپا فصل بسیار خوبی را گذراند و تنها یک قدم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کم آورد. یکی از دلایل اصلی درخشش اینتراخت در فصل قبل نمایش های بسیار خوب لوکا یوویچ بود. یوویچ 21 ساله توانایی بازی به عنوان وینگر و مهاجم مرکزی را دارد و فصل گذشته موفق شد 25 گل در تمامی رقابت ها به ثمر برساند.

 

وینگ چپ: ادن هازارد

 

1415711

 

رویای هواداران رئال مادرید برای دیدن هازارد در لباس سفید تیمشان بالاخره به واقعیت پیوست. هازارد پس از 352 بازی برای چلسی و زدن 110 گل از این تیم جدا شد تا به رویای دوران کودکی اش یعنی بازی برای رئال مادرید برسد. مطمئنا در سانتیاگو برنابئو انتظارات از هازاد بسیار بالاست و اگر او بتواند بازی های خود در چلسی را در اسپاینا هم تکرار کند، ارزش تمامی 130 میلیون یورویی را که برایش هزینه شده است، خواهد داشت.

 

مهاجم: کریم بنزما

 

1406621

 

علاقه زیزو به مهاجم هم وطنش بر کسی پوشیده نیست و با 30 گلی که بنزما در فصل قبل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند، می تواند فصل آینده هم انتخاب اول زیدان باشد. البته با حضور یوویچ که می تواند در این پست بازی کند و قدرت تمام کنندگی خوبی دارد، بنزما باید بداند جایش در تیم مانند قبل تضمین شده نیست و در صورت عدم جلب رضایت زیدان ممکن است حتی راهی نیکت هم شود.

 

 

محمد علی عسکری

دیدگاه‌ها