کد خبر : 1621170 | 11 تیر 1398 ساعت 11:20 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

این بازگشت برای ماندن نیست

کاسیاس در یک قدمی بازنشستگی

گل می‌گوید با وجود بازگشت ایکر کاسیاس به تمرینات پیش‌فصل پورتو، این دروازه‌بان کهنه‌کار اسپانیایی به بازنشستگی نزدیک می‌شود.

کاسیاس در یک قدمی بازنشستگی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه ایکر کاسیاس، دروازه‌بان 38ساله پورتو که دو ماه پیش با مشکل قلبی مواجه شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، دیروز دوشنبه به شکلی غیرمنتظره در تمرینات پیش‌فصل پورتو شرکت کرد اما وبسایت گل می‌گوید کاسیاس با این وجود، به زودی بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام خواهد کرد.

 

1403839

 

کاسیاس دیروز بعد از بازگشت به تمرینات پورتو در توییتر خود نوشت:" بازگشت به کار، روز اول". ولی کاسیاس از تمرین کردن با هم‌تیمی‌های خود خودداری کرد و در تست‌های پزشکی پیش‌فصل این تیم شرکت نکرد چون او هنوز دوران نقاهت بعد از عمل جراحی را پشت سر می‌گذارد.

 

کاسیاس، ماه گذشته میلادی گزارش‌هایی که مدعی شده بودند او تصمیم به بازنشستگی گرفته را تکذیب کرد. حالا گل می‌گوید کاسیاس برای این به پورتو بازگشته تا جزئیات بازنشستگی‌اش که به زودی اعلام خواهد شد را نهایی کند هر چند هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای اعلام این موضوع تعیین نشده است.

 

پورتو از هم‌اکنون خود را برای دوران بعد از کاسیاس آماده می‌کند و در تلاش است برای او جایگزین پیدا کند. ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید در سال 2015 به این باشگاه پرتغالی ملحق شده و تا کنون 156 بار با پیراهن پورتو از دروازه این تیم پرتغالی محافظت کرده است.

 

دیدگاه‌ها