کد خبر : 1621193 | 13 مرداد 1398 ساعت 12:44 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستون جدید "ورزش سه"

همراه با شایعات و اخبار نقل و انتقالات فوتبال آسیا

پنجره تابستانی نقل و انتقالات نه تنها در اروپا بلکه این روزها در فوتبال آسیا هم داغ و آتشین پیگیری می شود.

همراه با شایعات و اخبار نقل و انتقالات فوتبال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، ریخت و پاش ها در پنجره تابستانی این روزها تنها به فوتبال اروپا اختصاص ندارد چون در آسیا چه در شرق پشت دیوارهای چین چه در حاشیه خلیج فارس بین باشگاه های متمول عربی شاهد جابه جایی و عقد قراردادهای کلان میان تیم ها با بازیکنان و مربیان هستیم.


با توجه به این که بیشتر باشگاه های فعال در بازار تابستانی در قاره آسیا مجوز حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ACL 2019 را دارند، حضور آنها در این تیم ها آن هم برحسب این که ممکن است رقبای نماینده های ایران باشند باعث شد تا از امروز نقل و انتقالات فوتبال آسیا هم در غرب هم در شرق آسیا را به صورت کامل پوشش دهیم.


یکشنبه 13 مرداد 98


9:30؛ تمدید قرارداد شلهوب با الهلال


رسانه های سعودی از تمدید قرار داد محمد شلهوب با الهلال خبر دادند و مدعی شدند مدیریت باشگاه برای یک فصل دیگر شلهوب را به عنوان کاپیتان اول در تیم حفظ کرد.این بازیکن تا به امروز ٧ بار قهرمان لیگ،١١ بار قهرمان جام ولیعهد،٢ بار قهرمان جام خادمین الحرمین و دو بار هم قهرمان سوپرکاپ عربستان شده است.همچنین یک بار قهرمانی لیگ قهرمانان اسیا را نیز تجربه کرده است.

 

1423836

 

10:15؛مدافع برزیلی الاهلی فسخ کرد


باشگاه الاهلی به درخواست برانکو ایوانکوویچ مدافع برزیلی خود را کنار گذاشت. سانتوس که در پنجره زمستانی سال 2018 سر از جده در آورد تا پیراهن الاهلی را برتن کند بعد از این باشگاه زوکانوویچ بوسنیایی را به خدمت گرفت از سوی برانکو در فهرست مازاد گذاشته شد تا در نشستی سه تا چهارساعته این مدافع برزیلی در کمال آرامش قرارداد خود را فسخ و الاهلی را ترک کند.

 

1423835

 

10:45؛ دومین ستاره الزورا هم جدا شد


حسین علی هافبک ملی پوش باشگاه الزورا دومین شوک را در 24 ساعت گذشته به طرفداران این تیم وارد کرد. بعد از این که صفا هادی تصمیم به جدایی از الزورا گرفت رسانه های بغداد از پیوستن حسین علی به باشگاه نیروی هوای با قرارداد 500 میلیون دیناری(حدود 5 میلیارد تومانی) خبر دادند که این موضوع جنجال های بسیار زیادی به راه انداخته است.

 

1423834


شنبه 12 مردادماه 98

 

11:00؛ مهاجم الهلال در یک قدمی خیرونا اسپانیا


جاناتان سوریانو مهاجم 33 ساله اسپانیایی تنها نیم فصل بعد از کوچ به باشگاه الهلال در آستانه ترک این باشگاه سعودی و پیوستن به باشگاه دسته اولی در زادگاهش قرار دارد. سوریانو که آمار فوق العاده ای در گلزنی به ثبت رسانده بنا به نوشته رسانه های سعودی مورد توجه خیرونا اسپانیا قرار گرفته است. با توجه به این که لوچسکیو سرمربی رومانیایی و جدید الهلال تمایلی به استفاده از سوریانو ندارد به احتمال فراوان این بازیکن راهی اسپانیا خواهد شد.

 

1423548


10:30؛ قیمت 17 میلیونی برای ستاره شیلیایی الاهلی


باشگاه عربستانی در ادامه اختلافات بر سر جدایی پائولو دیاز شیلیایی اعلام کرد مشتریان این بازیکن باید مبلغی در حدود 17 میلیون ریال سعودی برای دریافت رضایت نامه او پرداخت کنند. دو باشگاه آرژانتینی و برزیلی به شدت خواهان امضای قرارداد با این هافبک تهاجمی 27 ساله هستند که دیگر حاضر به ادامه همکاری با سبزهای جده نشد اما باشگاه سعودی قیمت گزافی روی او برای فروش گذاشته است.

 

1423544

 

9:00؛ ستاره کره ای آگزبورگ در الغرافه


باشگاه الغرافه در ادامه تحرکات خود در بازار تابستانی به سراغ مهاجم کره ای و ملی پوش باشگاه آگزبورگ آلمان رفت. به نوشته رسانه های دوحه الغرافه بعد از به خدمت گرفتن مورنو مکزیکی از آیندهوون و سفیان هنی الجزایری برای سهمیه آسیایی چشم به عقد قرارداد قرضی با کو جا چئول مهاجم سرشناس کره ای شاغل در باشگاه آگزبورگ آلمان دارد.

 

1423525

 

9:30؛ ستاره سوئیسی به شباب الاهلی پیوست


باشگاه شباب الاهلی دبی بعد از ناکامی در توافق با الهلال برای خرید کارلوس ادواردو برزیلی به سراغ بازیکنی سوئیسی رفت و توانست دیوید ماریانی 28 ساله را از باشگاه لفسکی صوفیا به خدمت بگیرد. این انتقال به صورت قرضی و ارزش تقریبی 1.5 میلیون یورو خواهد بود که قابلیت تمدید تا سه سال را دارد.

 

1423524

 

چهارشنبه 26 تیر 98

 

9:00؛ ساریچ رسما شاگرد برانکو شد
 ساریچ خرید بوسنیایی و جدید باشگاه الاهلی دیروز با گذراندن تست های پزشکی و امضای قرارداد دو ساله به صورت رسمی به سبزپوشان جده پیوست. این انتقال بنا به ادعای الریاضیه سعودی 5 میلیون دلار هزینه روی دست باشگاه گذاشت تا ملی پوش بوسنیایی جانشین دیاز شیلیایی در جمع شاگردان برانکو شود.

 

1420035

 

9:30؛ ستاره نیوکاسل اولین شکار دالیان
باشگاه سرشناس دالیان یک هفته بعد از امضای قرارداد با رافائل بنیتس اسپانیایی برای خرید ستاره ونزوئلایی باشگاه نیوکاسل دست به کار شد. بنا به نوشته اسکای سران دالیان بعد از توافق شخصی با سالمون راندون، به صورت رسمی با باشگاه نیوکاسل برای خرید این مهاجم ونزوئلایی به ارزش 15 میلیون دلار وارد عمل شدند. این خرید به درخواست بنیتس در صدر برنامه های تابستانی دالیان قرار گرفته است.

 

1420036

 

10:00؛ صفا هادی مسافر ترکیه می شود
ملی پوش جوان عراقی ها و بازیکنی که باشگاه استقلال تمایل زیادی به امضای قرارداد با او داشت در یک قدمی پیوستن به باشگاه آنتالیا اسپور در ترکیه قرار گرفته است. صفا هادی ستاره خط میانی باشگاه الزورا و تیم ملی عراق با 20 سال سن یکی از استعدادهای ناب فوتبال عراق لقب گرفته و حالا شنیده می شود در مسیر پیوستن به لژیونرهای سرشناس این کشور قرار دارد.

 

 

سه شنبه 25 تیر 98

 

10:15؛ خریبین به اردوی الهلال پیوست


با وجود تمام گمانه زنی ها پیرامون درخواست جدایی از سوی عمر الخریبین، مرد سال آسیا و ملی پوش جنجالی سوریه با صدور روادید سفر به اتریش از امروز به اردوی پیش فصل باشگاه سعودی در اروپا پیوست تا تمریناتش را در کنار سایر بازیکنان پیگیری کند. این اتفاق در حالی رقم خورد که بنا به ادعای رسانه های سعودی مصدومیت بافتیمبی گومیس فرانسوی شدیدتر از پیش بینی ها بوده است.

 

1419811

 

9:40؛ هزینه 11 میلیون دلاری برای خرید"میمی"


مهند علی پدیده 18 ساله عراقی سرانجام با انتقالی پنج ساله پیراهن الدحیل را برتن کرد تا جانشین یوسف العربی شود. این انتقال در حالی بلافاصله با قطعی شدن قهرمانی الشرطه در عراق نهایی شد که هزینه ای بالغ بر 11 میلیون دلار برای سران الدحیل در پی داشت. پیش از این العینی ها برای خرید مهند علی پیشنهادی 10 میلیون دلاری به الشرطه داده بودند که رد شد تا "میمی" سر از لیگ ستارگان در بیاورد.

 

1419812

 

۹:۳۰ : یوما سوزوکی، مهاجم جوان و ملی پوش ژاپنی به تیم سن ترویدن بلژیک پیوست. این بازیکن فصل گذشته همراه کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس قرار گرفت و موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد.

 

1419770

 

9:00؛ خرید ناکام الهلالی ها در راه الزمالک


اشرف بن شرقی پدیده مراکشی بعد از انتقال 8.5 میلیون دلاری به الهلال نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جایی که باشگاه سعودی تمایلی به حفظ این بازیکن جوان و 24 ساله ندارد. یک سال حضور قرضی در لیگ مراکش در فصل گذشته باعث شد تا در تابستان جاری نیز الهلالی ها به دنبال مشتری برای این خرید ناکام باشند که در این راه الزمالک مصر برای خرید این بازیکن پیش قدم شده است.

 

1419813

 


دوشنبه 24 تیر 98

 

10:45؛ حذف دو بازیکن الاهلی توسط برانکو


سرمربی کروات الاهلی نام دو ستاره خارجی را از فهرست نفرات خود کنار گذاشت. برانکو ایوانکوویچ بعد از این که دیاز شیلیایی و سانتوس برزیلی در اردوی آماده سازی اتریش حاضر نشدند نام این دو بازیکن را از فهرست حذف کرد. اسپورت 24 عربستان با تایید این خبر نوشت ایوانکوویچ در پی یافتن دو بازیکن جایگزین برای تکمیل تیم خود است.

 

1419602

 

10:00؛ یوسف المساکنی در مسیر عربستان


باشگاه الشباب ریاض یک گام به جذب کاپیتان تیم ملی تونس و ستاره الدحیل نزدیک شد. بنا به اعلام رسانه های سعودی در پی عدم نیاز باشگاه الدحیل به ستاره 29 ساله تونسی، باشگاه الشباب عربستان مذاکرات مفصلی با یوسف المساکنی انجام داد تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. کاپیتان تیم ملی تونس با ناکامی در راه رسیدن به فینال جام ملت های آفریقا به احتمال فراوان تا چند روز دیگر سر از لیگ عربستان در خواهد آورد.

 

1419572

 

9:30؛ گلر الاهلی سر از ام صلال در آورد


یزن نعیم دروازه بان 28 ساله باشگاه الاهلی با قراردادی رکوردشکن در داخل قطر سر از باشگاه ام صلال درآورد. این بازیکن که فصل گذشته نمایش های خوبی برای سبزپوشان دوحه داشت بنا به اعلام الکاس سر از ام صلال درآورد.

 

1419574

 


9:00؛ ملی پوش سنگالی در لیگ ستارگان


شبکه الکاس اعلام کرد مدافع 29 ساله سنگالی باشگاه اندرلخت بلژیک وارد دوحه شده است تا امروز با یکی از باشگاه های حاضر در لیگ ستارگان قرارداد ببندد. از السیلیه به عنوان مشتری جدی کارا امبوجی نام برده می شود تا جمع خارجی های این تیم تکمیل شود. مدافع سنگالی در نیم فصل دوم سال گذشته به صورت قرضی در نانت فرانسه توپ می زد.

 

1419573

 


یکشنبه 23 تیر 98
 

12:00؛ تگ چهار میلیون دلاری روی ستاره الهلال


باشگاه الهلال رسما درخواست چهارمیلیون دلاری خود به باشگاه شباب الاهلی دبی را ارسال کرد. این شرط در حالی به سوژه اصلی رسانه های ریاض تبدیل شد که کارلوس ادواردو کاپیتان برزیلی الهلالی ها بارها درخواست جدایی و کوچ به امارات داده بود اما باشگاه الهلال با آن مخالفت کرده بود تا این که امروز رسما درخواست چهارمیلیون دلاری خود را مطرح کرد. پیش از این شباب الاهلی سه میلیون دلار برای خرید ادواردو پیشنهاد داده بود که رد شد.

 

1419312

 

11:40؛دیاز در الاهلی نمی ماند


ایتالو دیاز پدر و مدیربرنامه های ستاره شیلیایی الاهلی به وضوح تاکید کرد فرزندش تصمیم دارد به جمع شاگردان مارچلو گالاردو در ریورپلاته بپیوندد. باشگاه سعودی در حالی که به هیچ عنوان قصد از دست دادن این ستاره ملی پوش از شیلی را ندارد طی روزهای گذشته اختلافات زیادی با مدیربرنامه های دیاز پیدا کرده است. برانکو پیش از این عنوان کرده بود که دوست دارد دیاز را در خدمت داشته باشد.

 

دیاز در الاهلی نمی ماند

 

 

11:00 - بازیکن الدحیل همبازی امید ابراهیمی شد

 

باشگاه الاهلی قطر از جذب عبدالله احرق خبر داد. این بازیکن قطری که در عضویت باشگاه الدحیل بود، با انتقالی قرضی به مدت یک فصل راهی الاهلی شده و در فصل پیش رو همبازی امید ابراهیمی خواهد بود.

 

عبدالله احرق به الاهلی قطر پیوست

 

10:15؛ خرید قرضی فنرباغچه از الاتحاد


گری رودریگوئز ستاره 21 ساله شیلیایی باشگاه الاتحاد عربستان با انتقالی قرضی با بند خرید اجباری به فنرباغچه ترکیه پیوست. این انتقال در حالی با ارزش تقریبی دو میلیون دلاری رسمی شد که جدایی رودریگوئز از جمع ببرهای جده با انتقادات تندی از سوی رسانه های سعودی مواجه شد و آنها مدیران باشگاه عربستانی را به فقدان مدیریت محکوم کردند.

 

گری رودریگوئز به فنرباغچه پیوست

 

9:00؛ دانیال جومو دومین خرید السیلیه بعد از انصاری فرد


مدافع هافبک اهل ساحل عاج که سابقه پوشیدن پیراهن الریان در لیگ ستارگان را دارد به عنوان دومین شکار سرشناس السیلیه در روزهای گذشته به طرفداران معرفی شد. این بازیکن که قابلیت بازی در چند پست را دارد به عنوان خرید قرضی از باشگاهی فرانسوی دوباره به دوحه برگشت تا در فصل جاری با پیراهن السیلیه توپ بزند.

 

 دانیال جومو دومین خرید السیلیه

 

9:30؛ حریف ذوب آهن رکورد زد


باشگاه الاتحاد در ادامه ریخت و پاش های تابستانی خود به سراغ مدافع جوان و ملی پوش باشگاه التعاون رفت و توانست عبدا.. الشمری را از در دوئلی جذاب با رقیب سنتی خود از چنگ الاهلی در آورده و زردپوش کند. رقیب ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با این خرید رکورددار جذب بازیکن جدید در تابستان با شش خرید داخلی و خارجی شد.

 

عبدا.. الشمری خرید جدید الاتحاد

 

شنبه  22 تیر 98

 

17:00: باشگاه الاهلی عربستان رسما اعلام کرد که الوس ساریچ، بازیکن بوسنیایی سامسونگ کره جنوبی را جذب کرده است.

 

1419133


10:15؛ دیامی سنگالی زوج ستاره ایرانی


باشگاه الاهلی رسما از خرید جدید خود رونمایی کرد. محمد دیامی هافبک تنومند و سرشناس سنگالی که سال ها در لیگ فرانسه همین طور لیگ برتر جزیره با پیراهن نیوکاسل به میدان رفته است پنجشنبه شب با قراردادی دو ساله به ارزش 4.5 میلیون دلار پیراهن الاهلی را برتن کرد تا زوج امید ابراهیمی در میانه میدان سبزپوشان لقب بگیرد.

 

1418979

 

10:00؛ چانه زنی الاهلی با تورنتو بر سر بوزیلو


از هفته قبل رایزنی ها برای کوچ ستاره بلژیکی باشگاه تورنتو کانادا به باشگاه الاهلی جده آغاز شد اما طرفین با وجود توافقی که خود بازیکن با باشگاه عربستانی داشت بر سر مبلغ به تفاهم نرسیدند. بوزویلو با سابقه کاپیتانی در وارخم بلژیک همین طور درخشش در تورنتو از جمله بازیکنانی بود که برانکو در صدد امضای قرارداد با او است اما در این بین هنوز توافقات نهایی به دست نیامده است. گفته می شود سران الاهلی در حال چانه زنی برای کم کردن دو میلیون دلار از خواست باشگاه تورنتو هستند.

 

1418972


9:00؛ مدافع کره ای الهلال در ریاض


باشگاه الهلال در آستانه بازی های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2019 و رویارویی با الاهلی در دربی عربستان با مدافع تیم ملی کره جنوبی به عنوان سهمیه آسیایی این فصل به توافق رسید و این بازیکن با قراردادی قرضی و ارزش 1.8 میلیون دلار سر از ریاض در آورد. جانگ هیون سو بعد از موفقیت در تست های پزشکی و امضای قرارداد بلافاصله راهی اردوی آماده سازی تیم در اتریش شد.

 

1418973

 

پنجشنبه 20 تیرماه 98

 

11:45؛ بازگشت مهاجم برزیلی به گوانگ ژو


در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالاتی فوتبال چین باشگاه گوانگ ژو یک بار دیگر موفق شد الکسون ستاره برزیلی را به جمع نفرات خود اضافه کند تا فابیو کاناوارو با اطمینان بیشتری تیمش را برای رویارویی با قهرمان ژاپنی آسیا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آماده کند. باشگاه چیری با انتشار پوستری برای بار دوم به این ستاره برزیلی سرشناس خوشامد گفت.

 

1418610

 

11:30؛ خیمنس به الاتحاد پیوست


رقیب ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا یکی دیگر از خریدهای پرسرو صدای خود را معرفی کرد. لوئیس خیمنس شیلیایی که ملیت فلسطینی هم دارد از سوی سیرا سرمربی الاتحاد به عنوان جانشینی مناسب برای ویلانووا ستاره سال گذشته انتخاب و به صورت رسمی به الاتحاد پیوست. بنا به ادعای الریاضیه قرارداد خیمنس با این باشگاه مطرح سعودی دو ساله 3.5 میلیون دلار است.

 

1418602

 

11:00؛ تاکید برانکو بر حفظ دیاز شیلیایی


اشرق الاوسط به نقل از یکی از مقامات باشگاه الاهلی نوشت؛« برانکو ایوانکوویچ از رئیس الاهلی درخواست کرده تا به هر شکل ممکن پائولو دیاز ملی پوش اهل شیلی را در تیم حفظ کند». این بازیکن بعد از نمایش درخشان در کوپاآمریکا به همراه شیلی مشتریان زیادی پیدا کرده و احتمال جدایی او از الاهلی افزایش یافته است.

 

1418601

 

10:30؛ کاپیتان خنک و تورنتو در مسیر الاهلی


الریاضیه سعودی مدعی شد سران الاهلی که تکاپوی شدیدی در بازار تابستانی برای تقویت تیم دارند مذاکرات مفصلی با آلخاندرو بوریزو کاپیتان سابق خنک بلژیک و این روزهای تورنتو آمریکا در دستور کار قرار داده و با این هافبک گلزن برای امضای قرارداد دوساله به ارزش 6 میلیون دلار به توافق رسیدند تا در کمتر از یک هفته دو ستاره خارجی به برانکو تقدیم کنند. 

 

1418591


10:00؛ مهند علی در یک قدمی الدحیل


ستاره 18 ساله و آینده دار فوتبال عراق یک گام دیگر به باشگاه متمول الدحیل در دوحه نزدیک شد. به نوشته رسانه های عراقی  باشگاه الشرطه با بسته پیشنهادی جذاب باشگاه قطری موافقت کرده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مهند علی با قراردادی 4 ساله به ارزش تقریبی 16 میلیون دلار راهی دوحه خواهد شد تا جانشین یوسف العربی شود.

 

1418595

 

9:50؛ خرید صرب به برانکو معرفی شد


در اولین روز از اردوی آماده سازی پیش فصل الاهلی در اتریش، دانیل آلکسیچ خرید جدید باشگاه عربستانی خود را به برانکو ایوانکوویچ معرفی کرد. این هافبک سرشناس هفته گذشته به عنوان اولین خرید تابستانی باشگاه الاهلی از اروپا به جمع شاگردان برانکو پیوست.

 

1418592

 

9:20؛ مهاجم آرژانتینی الوصل معرفی شد


با فروش کایو برزیلی به العین آن هم با قراردادی سنگین و 8 میلیون دلاری، سران الوصل بلافاصله جانشینی مناسب برای ستاره سابق خود از دیگر کشور مشهور آمریکای جنوبی یعنی آرژانتین به خدمت گرفتند. فرناندو گایبور 26 ساله با قراردادی سه ساله به زردپوشان دبی پیوست تا از این پس صاحب پیراهن شماره 9 این باشگاه باشد.

 

1418593

 

9:00؛ وداع الجزیره با ستاره برزیلی 


باشگاه اماراتی با انتشار بیانیه ای رسمی ضمن تشکر از خدمات مهاجم برزیلی، با این بازیکن وداع کرد. لئوناردو پریرا بعد از چهار سال بازی با پیراهن الجزیره دیروز به صورت رسمی از این باشگاه کنار گذاشته شد.

 

1418594

 

 

چهارشنبه 19 تیرماه 98

 

14:00؛ دو روز تا خداحافظی رسمی با کاپیتان الهلال


کارلوس ادواردو سرانجام از الهلال جدا می شود. ستاره برزیلی 4 سال بعد از اولین بازی رسمی خود برای آبی های ریاض سرانجام از این باشگاه جدا خواهد شد تا از فصل آتی برای شباب الاهلی امارات به میدان برود. رسانه های منتسب به الهلال مدعی شدند تا 48 ساعت آینده قطع همکاری کاپیتان برزیلی از الهلال رسما اعلام و این بازیکن از اردوی اتریش دیپورت خواهد شد.

 

1418464

 

13:00؛جیانگسو مقصد بعدی ستاره بلژیکی اینتر


با قرار گرفتن راجا ناینگولان در فهرست فروش باشگاه اینتر، بلافاصله سران دو باشگاه چینی خود را برای شکار این بازیکن سرشناس آماده کردند که یکی از این تیم ها جیانگسو سونینگ است. این باشگاه که مالکی مشترک با اینتر دارد در اندیشه امضاص قرارداد قرضی 10 میلیون یورویی با بند خرید اجباری برای ستاره سابق تیم ملی بلژیک و رم ایتالیا است.

 

12:00؛ گلزن آرژانتینی با الاتحاد استارت زد


امیلیانو ویکو مهاجم آرژانتینی بعد از موفقیت در تست های پزشکی و امضای قرارداد دوساله رسما به عنوان خرید جدید الاتحاد معرفی و کار خود را با رقیب ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2019 را استارت زد. مراسم معارفه خرید پرسروصدای الاتحادی ها دیروز در حضور بیش از 60 خبرنگار و تصویربردار از رسانه های گروهی عربستان برگزار شد.

 

1418463

 

11:00؛ سهمیه آسیایی الهلال مشخص شد


جانگ هیون سو بازیکن تیم ملی کره جنوبی به عنوان سهمیه آسیایی این فصل باشگاه عربستانی تا دو روز آینده وارد ریاض می شود تا تست های پزشکی برای امضای قرارداد را پشت سر بگذارد. این بازیکن که در جام ملت های آسیا 2019 برای کره به میدان رفت قابلیت بازی در دو پست دفاع و هافبک را دارد.

 

1418467

 

10:00؛ القطر مدافع اسپانیایی خرید


آلخاندرو آلوس مدافع اسپانیایی با امضای قراردادی دوساله به القطر پیوست تا جمع خارجی های این باشگاه تکمیل شود. این بازیکن که سابقه بازی در لالیگا همین طور لیگ بلژیک و پرتغال را در کارنامه دارد تا چند روز دیگر برای معرفی رسمی وارد دوحه می شود.

 

1418466

 

9:30؛ستاره سنگالی نیوکاسل در راه الاهلی


باشگاه الاهلی تصمیم دارد آخرین خرید خارجی خود را به مدافع سنگالی باشگاه نیوکاسل اختصاص بدهد. محمد دیامی که طی فصول گذشته در لیگ برتر جزیره همین طور در لیگ فرانسه به میدان رفته سخت مورد توجه باشگاه الاهلی دوحه قرار دارد و بنا به ادعای الکاس مذاکرات برای امضای قرارداد دوساله به این مدافع تنومند و سرشناس ادامه دارد.

 


9:00؛ ستاره تونسی العربی معرفی شد


بازیکن سابق باشگاه زولت وارخم بلژیک بعد از توافق با العربی و بازگشت به لیگ ستارگان به صورت رسمی معرفی شود. حمدی حرباوی که در پست مهاجم به میدان می رود با قراردادی سه ساله به ارزش 4.5 میلیون دلار هم تیمی پورعلی گنجی در جمع عرباوی های دوحه شد.

 

1418465

 

 

سه شنبه 18 تیر 98

 

9:15؛ خرید صربستانی برای برانکو

 

دنیل الکسیچ، هافبک ۲۸ ساله صربستانی با عقد قراردادی سه ساله به الاهلی عربستان پیوست. الکسیچ فصل گذشته در تیم مالاتیا اسپور ترکیه حضور داشت و با ۱۰ گل و ۶ پاس گل آمار خوبی از خود به جا گذاشت. او سابقه حضور در تیم‌های دیگری از جمله سنت اتین فرانسه و گالن سوئیس را در کارنامه دارد.

 

1418155

 

10:20؛ ستاره برزیلی بیرامیدز در الجزیره


باشگاه الجزیره به عنوان یکی از نمایندگان امارات در فصل آتی لیگ قهرمانان در یکی از پرسرو صداترین خریدهای تابستانی گلزن برزیلی بیرامیدز مصر را مسافر ابوظبی کرد. مارکوس داسیلوا فرانکا ملقب به کینو دیروز به صورت رسمی با قراردادی سه ساله به جمع عنکبوت های سفید ابوظبی پیوست. الاتحاد رقم قرارداد این برزیلی 28 ساله را 7 میلیون دلار برآورد کرد.

 

1418145

 

 

10:00؛ الظفره مهاجم برزیلی گرفت


باشگاه الظفره امارات در اولین خرید تابستانی خود با قراردادی 2.5 میلیون دلاری برای دو سال ستاره برزیلی باشگاه الفتح عربستان را به خدمت گرفت. ژائو پدرو با سابقه بازی در پرتغال، اسپانیا و برزیل از سه سال گذشته در حاشیه خلیج فارس مشغول بازی بود و حالا باید در لیگ امارات برای الظفره به میدان برود.

 

1418147

 

 

9:30؛ ادنیلسون برزیلی در راه الهلال


باشگاه الهلال در حالی با تمام ستاره های خارجی فصل گذشته در اتریش اردوی آماده سازی برپا کرده است که سایت اسپورت 24 از توافق نهایی سران این باشگاه با یک بازیکن برزیلی سرشناس به نام ادنیلسون از باشگاه اینترناسیونال این کشور خبر داد. ادنیسلون 28 ساله قرار است با قراردادی شش میلیون دلاری جایگزین هموطن خود کارلوس ادواردو شود که هنوز جدایی و حضورش در لیگ امارات قطعی نشده است.

 

1418146

 

 

9:00؛ معرافه رسمی شفر در بن یاس


روزنامه الشرق از قرارداد 700 هزار دلاری وینفرد شفر با بن یاس نوشت و مدعی شد مرد آلمانی و پابه سن گذاشته فردا بعد از حضور در کنفرانس مطبوعاتی و معارفه رسمی برنامه های خود برای آماده سازی این تیم را استارت خواهد زد. به نوشته الشرق در راه هدایت بن یاس، سه دستیار هم شفر را در کادر فنی همراهی خواهند کرد.

 

1418144

 

دوشنبه 17 تیر 98


11:00؛ عموری از الهلال جدا شد


مشکلات جسمانی باعث شد تا سرمربی رومانیایی یک بار دیگر نام مرد سال سابق آسیا و گران ترین بازیکن دنیای عرب را از فهرست نفراتش در اردوی اتریش کنار بگذارد. به نوشته رسانه های سعودی نزدیک به الهلال، عمرعبدالرحمان اماراتی دو روز بعد از حضور در اردوی اتریش به دیلی مشکلات جسمانی و درد زانو راهی بارسلونا شد تا زیر نظر پزشک متخصص خود روند درمانی اش را ادامه بدهد. با این شرایط به نظر می رسد جدایی این بازیکن از الهلال جدی باشد.

 

1417933

 

10:20؛ مهاجم آرژانتینی در یک قدمی رقیب ذوب


باشگاه الاتحاد تنها یک قدم با خرید ستاره آرژانتینی فاصله دارد. ویکیو مهاجم 29 ساله با سابقه ای درخشان مد نظر سرمربی شیلیایی ببرهای جده قرار گرفته و رسانه ها از توافق 8 میلیون دلاری با این بازیکن برای کوچ به فوتبال عربستان خبر می دهند.

 

1417907

 

 

10:00؛ الاهلی در کمین دو ستاره از آمریکای جنوبی


اسپورت 24 مدعی شد اسکار برزیلی تنها گزینه سبزپوشان جده برای شکار در تابستان جاری نیست بلکه ستاره ای سرشناس از آرژانتین هم در فهرست اهلاوی و برانکو ایوانکوویچ قرار دارد. اور بانگا هافبک سرشناس باشگاه های اینتر، سویا و مایورکا ستاره ای است که گفته می شود اگر با اسکار برزیلی توافقی صورت نگیرد با قراردادی 15 میلیون یورویی سر از جده و شاگردان پروفسور در می آورد.

 

1417905

 

 

9:30؛ الشعراوی رسما بازیکن شانگهای شد


با توافق 16 میلیون یورویی دو باشگاه چینی و ایتالیایی، ستاره سرشناس گرگ ها با قراردادی سه ساله و دستمزد خالص 40 میلیون یورو در 26 سالگی سر از لیگ چین در آورد. این انتقال به یکی از گران ترین انتقال های تاریخ فوتبال ایتالیا در راه کوچ به آسیا قلمداد می شود.

 

1417904

 

یکشنبه 16 تیر 98


14:30؛ انتقال 58 میلیون یورویی الشعراوی به شانگهای


شانگهای شنهووا و رم برای انتقال استفان الشعراوی به چین با ۱۸ میلیون یورو به توافق رسیده اند.بنا بر اعلام اسکای اسپورت ایتالیا، ستاره ایتالیایی در ۳ فصل حضور در چین ۴۰ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد تا به این ترتیب امضای قرارداد با او هزینه ای 58 میلیون یورویی روی دست چینی ها بگذارد.

 

میلیون یورویی الشعراوی به شانگهای


12:00؛ الاتحاد در آستانه دو خرید جدید


رقیب ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در آستانه امضای قرارداد با دو بازیکن داخلی و خارجی است. بنا به اعلام سایت ارم نیوز سران باشگاه الاتحاد به جذب ستاره باشگاه الفیصلی محمد ابوسبعان نزدیک شده اند ضمن این که ویکیو مهاجم آرژانتینی نیز برای امضای قراردادی دو ساله با ببرهای جده به توافق رسیده است.

 

الاتحاد در آستانه جذب دو مهاجم

 


11:00؛ تیر 15 میلیونی الاهلی به سنگ خورد


باشگاه الاتفاق اولین پیشنهاد سبزپوشان الاهلی برای خرید مدافع ملی پوش این باشگاه را رد کرد. برانکو در بدو ورود به جده به فکر تقویت ساختار تدافعی تیم افتاد از همین رو باشگاه نام محمد الکوکبی مدافع ملی پوش و جوان الاتفاق را در صدر سبدهای خرید تابستانی خود قرار داد و پیشنهادی 15 میلیونی برای الاتفاق ارسال کرد که این پیشنهاد رد شد.

 

1417617

 


10:45؛ مهند علی شکار 5 میلیون یورویی الدحیل


شبکه الکاس از تصمیم قطعی سران الدحیل برای جذب مهند علی پدیده 18 ساله عراق و باشگاه الشرطه خبر داد و مدعی شد بعد از جدایی یوسف العربی و کوچ به المپیاکوس یونان، باشگاه الدحیل با تعیین بودجه 5 میلیون یورویی در اندیشه خرید مهند علی ستاره تیم ملی عراق است. این بازیکن پیش از این مورد توجه باشگاه العین امارات نیز قرار گرفته بود تا به این ترتیب جنگی بزرگ برای شکار او میان دو غول متمول فوتبال حاشیه خلیج فارس رقم بخورد.

 

1417612


10:30؛ گومیس در الهلال ماندنی شد


ستاره فرانسوی و سرشناس الهلال با وجود تمامی شایعاتی که در قبال بازگشت به لیگ ترکیه و پوشیدن پیراهن گالاتاسرای و فنرباغچه به گوش می رسید سرانجام در جمع آبی های شهر ریاض ماندنی شد. رسانه های سعودی با اشاره به این که بافتیمبی گومیس به درخواست زوران لوچسکیو سرمربی جدید الهلال در تیم ماندنی شد از بسته شدن پرونده خرید مهاجم خارجی جدید توسط سران باشگاه خبر دادند.

 

1417607

 

9:45؛ پیشنهاد 15 میلیون یورویی شانگهای به ستاره یووه


باشگاه شانگهای بعد از این که با درخواست جدایی یان کاراسکو پرتغالی برای پیوستن به آرسنال روبرو شد بلافاصله جانشین این ستاره تکنیکی را انتخاب و با ارائه پیشنهاد 15 میلیون یورویی خواستار جذب او از یوونتوس شد. کوادرادو ملی پوش کلمبیایی یوونتوسی ها جدیدترین نامی است که سران باشگاه شانگهای در سبد خریدهای تابستانی خود قرار داده اند.

 

1417587

 

9:30؛ گلزن براگا خرید 12 میلیونی شینزن چین


باشگاه اسپورتینگ براگا به صورت رسمی فروش بهترین گلزن خود به باشگاه چینی را تایید کرد. بنابراعلام باشگاه پرتغالی دایگو سوسا با قراردادی 12 میلیون یورویی برای سه سال پیراهن باشگاه شینزن چین را برتن خواهد کرد تا به جمع ستاره های سرشناس پشت دیوار بلند چین بپیوندد. باشگاه پرتغالی سه سال پیش این مهاجم 28 ساله را با رقمی در حدود 400 هزار یورو خرید و امروز 12 میلیون یورو فروخت.

 

1417588

 

شنبه 15 تیر 98

 

11:45؛ پدیده عراق جانشین العربی در الدحیل


با قطعی شدن جدایی یوسف العربی از الدحیل، رسانه های دوحه از انتخاب جانشین این بازیکن از سوی باشگاه قطری خبر دادند. مهند علی پدیده 18 ساله فوتبال عراق بازیکنی است که رسانه های دوحه مدعی شدند جایگزین ستاره مراکشی در الدحیل خواهد شد. مهند علی پیش از این پیشنهاداتی از باشگاه های سری A ایتالیا همین طور پیشنهادی وسوسه کننده از سوی العین امارات داشت اما همچنان در باشگاه عراقی ماند.

 

1417375


10:45؛ پیشنهاد 25 میلیون یورویی به الدحیل


روزنامه العرب دوحه امروز تیتر اول صفحه ورزشی خود را به پیشنهاد 25 میلیون یورویی باشگاه الشباب عربستان به الدحیل اختصاص داد. بنا به ادعای این روزنامه مالکان سعودی الشباب برای خرید یوسف المساکنی چنین بودجه ای را در نظر گرفته و قصد دارند ستاره تونسی را به هر قیمتی مسافر ریاض کنند.

 

1417351

 


10:30؛ ستاره تونسی درجمع یاران پورعلی گنجی


باشگاه العربی با ستاره سرشناس تونس برای امضای قرارداد به توافق رسید. شبکه الکاس با انتشار خبراین انتقال به صورت اختصاصی مدعی شد حمدی الحرباوی تا چند ساعت دیگر وارد دوحه می شود تا بعد از انجام تست های پزشکی و امضای قرارداد نهایی به صورت رسمی به طرفداران العربی معرفی شود. الحرباوی سابقه بازی برای القطر در لیگ ستارگان را در کارنامه خود دارد.

 

1417346

 

10:00؛ ستاره شانگهای در آستانه آرسنالی شدن


یان کاراسکو ستاره تیم ملی بلژیک و سابق آتلتیکومادرید که 18 ماه قبل با قراردادی وسوسه کننده و حقوق ثابت بالای 12 میلیون یورو در سال راهی لیگ چین شد تا پیراهن شانگهای را برتن کند یک بار دیگر تصمیم به بازگشت به سطح اول باشگاهی اروپا گرفته است. به نوشته سان انگلیس، پدیده فوتبال پرتغال این روزها در حال توافق با آرسنالی ها برای پوشیدن پیراهن توپچی های لندنی در فصل پیش روی لیگ برتر است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با قراردادی 28 میلیون یورویی شانگهای را به مقصد آرسنال ترک خواهد کرد.

 

1417333

 

9:45؛ بازگشت کاپیتان تونس به لیگ ستارگان


با قطعی شدن کوچ یوسف العربی به المپیاکوس، سران باشگاه الدحیل تصمیم به بازگرداندن یوسف المساکنی کاپیتان سابق خود و تیم ملی تونش به لیگ ستارگان گرفتند. استادالدوحه با اشاره به این که المساکنی با پایان دادن به قرارداد قرضی خود با یوپن بلژیک، فصل آتی دوباره ستاره اول خط حمله الدحیلی ها خواهد بود.


9:30؛ آرناتوویچ شکار 22 میلیون پوندی شانگهای


اسکای اسپورت در تایید شایعات روزهای گذشته پیرامون کوچ ستاره دوملیتی اتریشی – صرب وستهام به لیگ چین از توافق دو باشگاه همین طور آرناتوویچ برای امضای قراردادی 22 میلیون پوندی خبر داد. به این ترتیب مهاجم چکش ها تا یکی دو روز دیگر راهی چین می شود تا مراسم معارفه خود را برگزار کند.

 

1417332

 

جمعه 14 تیر 98

 

 

12:40؛ المپیاکوس مشتری یوسف العربی شد
استادالدوحه قطر مدعی شد به جمع مشتریان یوسف العربی باشگاه مشهور یونانی هم اضافه شده است. به نوشته این روزنامه نماینده باشگاه المپیاکوس طی روزهای گذشته مذاکرات مفصلی با مدیربرنامه مهاجم مراکشی همین طور باشگاه الدحیل انجام داده است تا العربی راهی آتن شود.

 

1417189

 

12:30؛ الاتحاد سه بازیکن جدید خرید
باشگاه الاتحاد به عنوان رقیب ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا با سه بازیکن جدید قرارداد امضا کرد.بنا به اعلام منابع نزدیک به این باشگاه نایف هزازی، عبدالمحسن فلاته و هارون کمارا به زودی با پیراهن الاتحاد به طرفداران این باشگاه معرفی خواهند شد تا در فصل جدید به میدان بروند.

 

1417187

 

12:20؛ ساموئل اتوو در مسیر بازگشت به ترکیه
سایت"هابرترک"در خبری جالب از دیدار مهاجم کامرونی سابق آنتالیااسپور و باشگاه القطر با سران باشگاه باشاک شهیر برای پیوستن به این تیم متمول ترکیه ای رونمایی کرد. ساموئل اتوو در 38 سالگی قصد دارد برای سومین بار حضور در سوپرلیگ ترکیه را تجربه کند و باشاک شهیر برای امضای قرارداد با یکی از سفرای جام جهانی 2022 ابراز تمایل کرده است.

 

1417188

 

12:00؛اووینی برزیلی با دو میلیون دلار در الوکره
 باشگاه الوکره بعد از صعود به سطح اول باشگاهی قطر و حضور در این فصل از لیگ ستارگان سخت به تکاپو افتاده تا بازیکنان سرشناسی به خدمت بگیرد. یکی از این بازیکنان برونو اووینی مدافع برزیلی باشگاه النصر عربستان است که گل قهرمانی زردپوشان ریاض را به نام خود ثبت کرد. استاد الدوحه با اشاره به توافق این مدافع با الوکره از او به عنوان خرید دو میلیون دلاری الوکره نام برد.

 

1417186

 

10:30 - وو چان یانگ ستاره کره ای، خرید جدید تیم سوون اف سی است.

 

1417157

 

11:00 - یون یانگ هو، ملی پوش کره ای راهی چونام دراگونز کره جنوبی شد.

 

 

پنجشنبه 13 تیر 98

 

18:20 - باشگاه المپیاکوس به دنبال یوسف العربی مهاجم تیم الدحیل است.

 

1417120

 

17:00 - باشگاه وست هام پیشنهاد 40 میلیون پوندی از سوی یک تیم چینی برای جذب آرناتوویچ را رد کرد.

16:30 - باشگاه تیانجین تینجی در آستانه خرید مدافع 25 ساله و ملی پوش کره، سئونگ جو هون است.

16:00 - یحیی توره به تیم هوانگهای اف سی در لیگ دسته یک چین پیوست. این تیم در آستانه صعود به سوپرلیگ قرار دارد.

 

1417093

15:30 - دانیلو سیرینو مهاجم برزیلی در آستانه پیوستن به معیذر قطر قرار دارد.

 


12:10؛ الحبسی در فهرست مازاد الهلال


سران باشگاه الهلال برای فسخ قرارداد گلر سرشناس عمانی با این بازیکن و مدیربرنامه هایش وارد مذاکره شدند. علی الحبسی پابه سن گذاشته همچنان یک سال دیگر با الهلالی ها قرارداد مالی سنگینی دارد اما سرمربی رومانیایی نیازی به او ندارد از همین رو باشگاه در صدد فسخ قرارداد یا فروش او به تیم دیگری است.


11:40؛ الشعراوی به شانگهای بله گفت


سایت فوتبال ایتالیا با اشاره به این که نظر ستاره 26 ساله ایتالیایی در خصوص امضای قرارداد با باشگاه چینی تغییر کرد از پاسخ مثبت استفان الشعراوی به شانگهای پرده برداشت. به نوشته این سایت معتبر اخبار نقل و انتقالاتی کالچو، باشگاه رم در قبال این انتقال 20 میلیون یورو درآمد خواهد داشت ضمن این که الشعراوی نیز سالیانه 15 میلیون یورو به صورت خالص درآمد خواهد داشت.

 

1417041


11:20؛ انتقال ستاره رقیب ذوب آهن به فنرباغچه


رسانه های ترکیه از توافق سران باشگاه فنرباغچه با باشگاه الاتحاد جده برای انتقال قرضی مهاجم برزیلی خبر دادند. جری رودریگوئز که فصل گذشته با انتقالی 5 میلیون یورویی از گالاتاسرای راهی الاتحاد شد بعد از این سرمربی شیلیایی و جدید الاتحاد تمایلی به حفظ او نشان نداد مورد توجه فنرباغچه قرار گرفت تا با انتقالی قرضی با بند خرید اجباری به ارزش 2.5 میلیون دلار دوباره به استانبول بازگردد. جدایی رودریگوئز از رقیب آتی ذوب آهن در لیگ قهرمانان از این جهت حائز اهمیت است که او رقیب جدید برای الهیار صیادمنش دیگر خرید تابستانی فنرباغچه خواهد بود.

 

1417036


10:40؛ ستاره کامرونی شکار جدید الریان


موسینی کولیبالی مهاجم کامرونی باشگاه الترجی تونس به الریان خواهد پیوست. روزنامه العرب امروز با انتشار تصویری از این بازیکن مدعی شد کولیبالی تا اوایل هفته آتی وارد دوحه می شود تا تست های پزشکی و مراسم امضای قرارداد را برگزار کند. مبلغ قرارداد این بازیکن رقمی در حدود 2.5 میلیون دلار ذکر شده است.

 

1417015


9:00؛ العربی در سبدخریدهای ترابزون اسپور


یوسف العربی ستاره مراکشی باشگاه الدحیل و یکی از بهترین گلزنان چند سال گذشته لیگ ستارگان قطر با سابقه آقای گلی این روزها سخت مورد توجه باشگاه ترابزون اسپور ترکیه قرار گرفته است. ستاره مراکشی که فرصت حضور در جام ملت های آفریقا را از دست داد به احتمال فراوان فصل بعد را در ترکیه سپری خواهد کرد.

 

9:45؛ ملی پوش سابق فرانسه در النصر عربستان


روی ویتوریا سرمربی پرتغالی باشگاه النصر برای تقویت میانه میدان خود نام یوهان کابای ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه های مارسی، کریستال پالاس و ... را در صدر فهرست خریدهای تابستانی خود قرار داد. رسانه های سعودی با اشاره به نتایج مثبت مذاکرات طرفین از کابای به عنوان اولین خرید بزرگ تابستانی قهرمان عربستان با قراردادی 5 میلیون دلاری نام می برند.

 

1417011

 

چهارشنبه 12 تیر 98

 

11:00؛ ستاره دو ملیتی فیلیپینی ها در سوفانبوری


آلوارو سیلوا مهاجم دوملیتی تیم ملی فیلیپین با امضای قراردادی دوساله راهی باشگاه مطرح تایلندی شد تا از فصل پیش رو برای سوفانبوری به میدان برود. سیلوا از جمله چهره های سرشناس حاضر در تیم ملی فیلیپین است که در جام ملت های آسیا 2019 نیز حضور داشت و حالا امید اول گلزنی سوفانبوری در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

 

1416812

 

10:20؛ملی پوش انگلیسی شکار بعدی گوانگ ژو


تیاس براونینگ ملی پوش سابق زیر 21 ساله های انگلیس بعد از این که در فهرست مازاد اورتونی ها قرار گرفت سخت مورد توجه باشگاه گوانگ ژو قرار گرفته است. به نوشته رسانه های جزیره این بازیکن که جزو پدیده های جدید انگلیس معرفی شده بود بعد از آسیب دیدگی شدید زانو دیگر نتوانست به ترکیب اصلی تافی ها برگردد و حالا فابیو کاناوارو قصد دارد او را به چین ببرد.

 

1416789

 

10:00؛ شانگهای با 20 میلیون دلار در پی ستاره وستهام


مارکو آرناتوویچ مهاجم دو ملیتی باشگاه وستهام پیشنهادی 20 میلیون دلاری از باشگاه شانگهای SIBG دریافت کرده است. میرور انگلیس با اشاره به این پیشنهاد مدعی شد باشگاه چینی حاضر به پرداخت دو برابر دستمزد کنونی این بازیکن در وستهام برای جلب رضایت آرناتوویچ است.

 

1416790

8:45؛ مدافع برزیلی خرید جدید الوصل


مدافع برزیلی باشگاه انگولشتات آلمان با امضای قراردادی به الوصل امارات پیوست. به نوشته روزنامه الاتحاد لوکاس گالفائو که طی سال های گذشته برای انگولشتات در بوندس لیگا B به میدان می رفت از این فصل در فوتبال امارات برای الوصل بازی خواهد کرد. الوصلی همچنین با مهاجمی اکوادوری به نام فرناندو گایبور از ایندپندنته آرژانتین برای پیوستن به این تیم توافق کردند.

 

8:15؛ النصری ها در پی شکار مهاجم گالاتاسرای


قهرمان عربستان با ارائه پیشنهادی وسوسه کننده به ستاره سنگالی باشگاه گالاتاسرای این بازیکن را در مسیر کوچ به ریاض قرار داده است. در این پیشنهاد النصری ها در ابتدا به دنبال انتقال قرضی و دو میلیون یورویی امبابی دیابی هستند که این انتقال می تواند با رقمی 6 میلیون یورویی در سال دوم قطعی شود.

 

7:00؛ سرگیجه ستاره برزیلی الهلال


کارلوس ادواردو به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان خارجی سال های گذشته الهلال این روزها با ابهام بسیار زیادی در خصوص آینده خود روبرو است تا جایی که رسانه های سعودی از عصبانیت شدید او در راه مخالفت این باشگاه با انتقال به شباب الاهلی امارات پرده برداشتند. گفته می شود مشتری اماراتی حاضر به امضای قراردادی 1.5 میلیون دلاری برای سه سال آتی با این ستاره برزیلی است.

 

 

سه شنبه 11 تیرماه 1398

 

19:30 - لوکاس ده سوزا مدافع برزیلی اینگولشتات آلمان را ترک کرد و به الوصل ملحق شد. قرارداد او 1/5 میلیون یورو خواهد بود.

 

18:30 - باشگاه حتای عربستان موفق شد با عقد قراردادی کلایتون سانتوس مدافع 26 ساله برزیلی را جذب کند.

 

1416570

 

18:00 - راموس جانسون مهاجم سوئدی که سابقه بازی در ولفسبورگ و فرانکفورت را دارد، به بوریرام یونایتد ملحق شد.

 

17:30 - کاسوکه اوتا دفاع چپ سابق تیم ویتسه هلند، به ناگویا گرامپوس ژاپن پیوست.


17:00 - باشگاه الفتح عربستان، دروازه بان فصل گذشته دینامو کیف یعنی ماکسیمه کووال را برای سه سال به خدمت گرفت. او از الهلال و النصر نیز پیشنهاد داشت اما در نهایت الفتح توانست این گلر 26 ساله را به خدمت گیرد.


16:30 - باشگاه گوانژو اورگراند به فرناندو هنریکه وینگر برزیلی تیم چونگیمگ لیفان چین پیشنهاد داده تا با 10 میلیون یورو به این تیم ملحق شود. قرار است او شهروند چین ود تا برای تیم ملی این کشور بازی کند.

 

1416567

 

16:00 - الویس مانوو مهاجم 25 ساله و سابق تیم های فاینورد و برایتون به تیم بیجینگ چین پیوست.


15:30 - ویلیام آلوز ده اولیویرا مهاجم برزیلی که سابقه بازی در بوتافوگو، کایسری اسپور و چاوز پرتغال را دارد، با عقد قراردادی به الفیصلی عربستان پیوست.

 

1416557

 

15:00 - باشگاه الهلال احمد شراحیلی مدافع باتجربه خود را کنار گذاشت. او از الفیحا و الحزم پیشنهاداتی جدی دارد.


14:30 - لوک ادوارد خبرنگار روزنامه تلگراف اعتقاد دارد «انگیزه مالی» تنها دلیل حضور بنیتز در چین است. او همچنین به تاک اسپورت گفت که حضور او در دالیان نهایی شده است.


14:00- احمد سرتیب ستاره جوان تیم اربیل عراق با عقد قراردادی به تیم هاتای اسپور ترکیه که در لیگ دسته اول این کشور است پیوست.

 

1416551

 

12:00؛ باشگاه الاهلی عربستان در ادامه فعالیت های تابستانی خود با تایید برانکو ایوانکوویچ با چهار بازیکن داخلی قرارداد بست. سلطان مندش(هافبک)خالد البرکه(وینگر راست) یزید البکر(وینگر چپ) و محمد خبرانی (مدافع وسط) چهار بازیکنی بودند که به صورت رسمی سبزپوش شدند.

 

1416515

 

11:00؛ تمدید قرارداد چهار ستاره العین


باشگاه العین در اولین اقدام خود در تابستان 2019 قرارداد چهار ستاره این تیم را تا سال 2024 تمدید کرد. محسن عبدا...، فلاح ولید، بوسنده و سالم عبدا.. چهار بازیکنی هستند که بعد از حضور ایوان لکو کروات به عنوان سرمربی جدید قراردادشان را تمدید کردند.

 

1416512

 

10:30؛ پیشنهاد چهار میلیون دلاری الکویت به آقای گل


باشگاه الکویت با ارائه پیشنهاد دستمزد چهار میلیون دلاری برای سه سال متوالی به عبدالرزاق حمدا.. مراکشی به دنبال عقد قرارداد با آقای گل عربستان و ستاره النصر است.

 

1416514

 

10:00؛ خرید 3 میلیون دلاری رقیب ذوب آهن


باشگاه الاتحاد رقیب تنها نماینده ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز با امضای قراردادی سه ساله به ارزش 3 میلیون دلار عبداله المالکی مهاجم الجزایری الاصل باشگاه الوحده را به خدمت گرفت.

 

1416513

 

9:15؛ دالیان با بنیتس وارد می شود


باشگاه دالیان چین با ارائه پیشنهادی 6 میلیون یورویی برای هر فصل موافقت رافائل بنیتس اسپانیایی را برای نشستن روی نیمکت رهبری خود جلب کرد.

 

1416473

 

8:45؛ عموری – الهلال؛ در هاله ای از ابهام


ستاره سرشناس اماراتی ها بعد از انتقال گران قیمت به ریاض و پوشیدن پیراهن الهلال با بدشانسی های فراوانی دست و پنجه نرم کرد. مصدومیت شدید زانو باعث دوری طولانی مدت عموری و خروج نام این بازیکن از فهرست الهلالی ها شد تا همین اتفاق آینده گران ترین فوتبالیست دنیای عرب را متفاوت از تمام پیش بینی ها پیش ببرد. رسانه های سعودی از عدم تمایل الهلال برای تمدید قرارداد عموری و مخالفت العین با بازگشت او پرده برداشتند تا مرد سال سابق آسیا روزهای عجیبی را تجربه کند.

 

1416511

 

 

 

 

دیدگاه‌ها