کد خبر : 1621225 | 11 تیر 1398 ساعت 14:35 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ایجنت لائوتارو به شایعه پیشنهاد هنگفت بارسا

ابتدای هفته بود که خبری از سوی رسانه های ایتالیایی انتشار یافت مبنی بر پیشنهاد 115 میلیون یورویی بارسا به مهاجم اینتر، لائوتارو مارتینز.

واکنش ایجنت لائوتارو به شایعه پیشنهاد هنگفت بارسا

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز سال گذشته از راسینگ کلاب آرژانتین به اینتر پیوست و در اواسط فصل و پس از اختلافات ایکاردی با سران اینتر، توانست به ترکیب اصلی نراتزوری نیز راه یابد. او با درخشش در اینتر به تیم ملی کشورش نیز دعوت شد و اکنون خود را برای بازی نیمه نهایی کوپا آمه ریکا برابر برزیل مهیا می کند.

 

 

1416548

 

 

چند روز پیش شایعه شد که بارسلونا در صورت شکست در مذاکرات با نیمار، قصد دارد لائوتارو را با پیشنهادی 115 میلیون یورو به خدمت بگیرد. شایعه ای که توسط بتو یاکه، مدیر برنامه های ستاره آرژانتینی تکذیب شد.

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« من هم این شایعات را شنیدم ولی واقعیت این است که هیچکس از بارسلونا با من تماسی نگرفته است. نمی دانم اگر این پیشنهاد عملی شود، پاسخ اینتر چه خواهد بود. همچنین نمی توانم از طرف لائوتارو حرف بزنم. هنوز از اینتر هم با من برای تمدید قرارداد موکلم تماسی گرفته نشده است.»

 

لائوتارو که برای جذبش 14 میلیون یورو هزینه شده بود، فصل گذشته 35 بازی در همه رقابت ها برای اینتر انجام داد و موفق به زدن 9 گل نیز شد.

 

دیدگاه‌ها