کد خبر : 1621273 | 11 تیر 1398 ساعت 18:46 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریگی: خریدهای استقلال قول موفقیت و جام می‌دهند

هافبک جدید استقلال امیدوار است این تیم با حضور کادر فنی و بازیکنان جدید به موفقیت و قهرمانی برسد.

ریگی: خریدهای استقلال قول موفقیت و جام می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، مسعود ریگی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم که به تیم بزرگ، محبوب و پُرافتخار استقلال آمدم؛ امیدوارم سال خیلی خوب و همراه با جام پیش رو باشد؛ مطمئن باشید تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم بزرگ انجام خواهیم داد.

 

او درباره پیوستن به استقلال عنوان کرد: رسیدن پیشنهاد از چنین باشگاهی آرزوی هر بازیکنی است؛ من هم به محض اینکه پیشنهاد استقلال به دستم رسید، آن را قبول کردم؛ از حضور در استقلال خیلی خوشحال هستم و تلاش خیلی زیادی انجام می‌دهم؛ فکر می‌کنم مربیان نیز از تلاشم رضایت دارند.

 

هافبک دفاعی جدید استقلال اضافه کرد: انگیزه و هدف‌های خیلی بزرگی در استقلال دارم و این قول را به تماشاگران می‌دهم تا با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش کنم؛ تمام بازیکنانی که به تازگی به استقلال اضافه شدیم این قول را می‌دهیم تا تلاش زیادی برای گرفتن نتیجه و جام داشته باشیم.

 

ریگی درخصوص کیفیت تمرینات استراماچونی و تفاوت او با مربیان ایرانی ابراز کرد: جدیت و مسوولیت پذیری که ایشان در کارشان دارند را خیلی دوست دارم؛ این مسائل انگیزه زیادی در تمرینات به من می‌دهد؛ مربیان و بازیکنان با جدیت زیادی کار می‌کنند.

 

او یادآور شد: به قدری تمرینات استقلال سنگین است که وقتی به خانه می‌رویم تنها فرصت می‌کنیم شام بخوریم و بعد بخوابیم؛ آنقدر تمرینات پُرفشار است که دیگر نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و امیدوار هستم این موضوع در طول فصل به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها